recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny pris på Stofa kort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny pris på Stofa kort

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 17:26

Så er det at man bliver gladere for at man har You See, hvor hovedkort ikke koster noget, udover Kr. 100 i oprettelse, og hvor extrakort koster Kr. 15/Måned.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 17:32
Ja, sad lige og så HAS (hjørring antenneforening) kanaloversigt, selvom de "kun" har 67 kanaler i deres pakke 3 til små 1000 kr mindre en AN-TV (aalborg) pakke 3 som har 85 kanaler, så kunne jeg ikke finde en eneste kanal jeg kom til at mangle. Utroligt man ikke kan finde ud af at lave sådan en pakke i AN-TV :P I stedet for vi skal have alle de ubrugelige kanaler fra udlandet... Kvalitet frem for kvantitet...

Så kommer den skjulte afgift på kortgebyret lige oveni :)

Redigeret af Rasmus8D - 27-Februar-2013 kl. 17:34
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 18:21
Oprindeligt skrevet af Rasmus8D Rasmus8D skrev:

Sad lige og så priser rundt omkring, og det er da ikke helt nemt at finde billigere bredbånd rundt omkring? Slet ikke med de hastigheder ;P

Stofa og Yousee overlapper sjældent geografisk. Så hvis du ikke kan få fiber er der kun ADSL tilbage.

Venlig hilsen
KB
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2008
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 19:43
Uanset hvad så kan jeg ligeså godt skifte til telia, jeg får det samme bare billigere, kommer til at sparer 640 kroner på at skifte og så får jeg HBO gratis i 3 mnd med i prisen der. 
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mike S. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 22:13
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Så er det at man bliver gladere for at man har You See, hvor hovedkort ikke koster noget, udover Kr. 100 i oprettelse, og hvor extrakort koster Kr. 15/Måned.

Men man skal give 40 kr./md. for et "OnDemand" abonnement - det er med i prisen hos Stofa - men igen smag og behag.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mike S. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 22:21
Oprindeligt skrevet af qpad qpad skrev:

Uanset hvad så kan jeg ligeså godt skifte til telia, jeg får det samme bare billigere, kommer til at sparer 640 kroner på at skifte og så får jeg HBO gratis i 3 mnd med i prisen der. 

Telia favoritpakken koster 489 kr./md. - du får 26 kanaler og 20/1 mbit (det er delt med tv båndbredden - Tv kan i visse tilfælde nedsætte båndbredden med op til 6 Mbit/s)

Pakke 2 hos AN-TV Aalborg 458 kr./md. 20/3 mbit - og 44 kanaler.

Derudover kan du sætte alle de tv du vil med DVB-C tuner - du kan så evt. smide en boks med kort over i til 26 kr./md - det giver stadig kun 479 kr./md.

Bare lige inden du går ud og skifter :)
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 23:10
Jeg er ok med muligt drop i inet da jeg ikke bruger den høje båndbredde alligevel. jeg har regnet på det og fundet frem til at jeg vil sparer en del ved at skifte til telia men kun fordi de tilbyder 3 mnd gratis ellers var der ikke noget at sparer jo. Jeg tænker det er et forsøg værd at afprøve en anden udbyder ? jeg kan ikke leve med youtube der ikke virker ihvertfald. og det er pakke 1 jeg samenligner priser med og så telia favorit på tilbud. 

Til top
Gun Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2010
Sted: Aalborg
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 01:33
Oprindeligt skrevet af qpad qpad skrev:

Jeg er ok med muligt drop i inet da jeg ikke bruger den høje båndbredde alligevel. jeg har regnet på det og fundet frem til at jeg vil sparer en del ved at skifte til telia men kun fordi de tilbyder 3 mnd gratis ellers var der ikke noget at sparer jo. Jeg tænker det er et forsøg værd at afprøve en anden udbyder ? jeg kan ikke leve med youtube der ikke virker ihvertfald. og det er pakke 1 jeg samenligner priser med og så telia favorit på tilbud. 

Hvis det er i Aalborg du bor, kan det være du er bundet til en kollektiv aftale af AN-TV og din boligforening. I så fald skal du minimum have den lille pakke. Bare så du ikke bestiller noget inden du finder ud af at du ikke kan slippe for det andet :)

Desuden bør du vel ikke kunne nå den fairusegrænse ved at se Youtube?!

Prisstigningen på kortet er vel fair i forhold til hvad der ellers er på markedet når man vil have mulighed for interaktive tjenester. Desuden er kortgebyret på kort nr 2 ikke steget, så lige præcis der er jeg ikke så irriteret. Mest internettet som jeg ikke forstår de skal blive ved med at sætte op.
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 04:59
Jeg bor ikke i Aalborg, jeg er ikke bundet til noget stofa pakke, jeg vil få eurosport og discovery som jeg ikke har nu samt spare 700 kroner cirka over et halvt år, samme inet hastighed, gratis hbo i 3 mnd og stadig startforfra, VOD mm. er der noget at betænke sig over egentligt ?
Telia er IP tv ikke ? dvs man skal have en box til hvert tv ? dette kan være den eneste begrænsning som jeg ser det.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af Rasmus8D Rasmus8D skrev:

Det sjovt i disse tider, hvor alt ellers bliver billigere... At de så vælger at tvangsstige samtlige brugere og indføre lofter...

De indfører lofter p.g.a. de nye regler for internetleverandører, at de skal levere den hastighed som de skriver. Hér trækker SUPER-sugere ned, for andre brugere i nærheden. Så det er for at ramme dem.
Men hvem helv*** henter også 400+ GB/md? (min egen grænse er 2500 GB/md).

M.v.h.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 14:36
Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Men man skal give 40 kr./md. for et "OnDemand" abonnement - det er med i prisen hos Stofa - men igen smag og behag.

Det er nemlig godt det ikke er med i prisen, da det kræver You See modtager, for at kunne anvebde det, og en sådan haves ikke.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Gun Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2010
Sted: Aalborg
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2013 kl. 13:27
Det er egentlig smart. Jeg havde tidligere et CA modul og skulle der betale det samme som hovedkortet der sad i min zaptor, selv om det jo ikke gav samme tjenester. Havde jeg stadig haft det i dag havde det været 26 kr pr md i stedet for de 4 kr jeg giver for det ekstra kort til zaptorboks.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu