|
Ny pris på Stofa kort |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
RaskDk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til mig skrev Stofa at prisstigningen skyldes forhøjede udgifter til Copy – dan og Koda.
|
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
Kun 14%!! Min tv-pakke hos Stofa er steget hhv 33% og 35% de sidste 2 gange ![]() Samlet set, med internet (samme hastighed), er det en prisstigning på 46% (22% alene i år), uden at jeg får mere for pengene (læs flere ligegyldige tv-kanaler). Så konsekvensen blev at jeg har nedgraderet tv-pakken, og hopper på Netflix når jeg er kommet igennem alle de optagede tv-udsendelser. Og det gode er at det bliver billigere med færre reklameafbrydelser ![]() |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Hold da op Michael...
Ja, det er rigtig meget det steget, tror vi kommer til at se en drastisk ændring i løbet af de kommende år, når streaming for alvor tager fat... Så bliver der kamp til stregen ;) |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Rikkesfar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
Jeg har også valgt at stå af toget, og har nedgraderet til lille pakke, men jeg synes især det er fodbold der er skurken. Jeg gider simpelthen ikke have 10 "forboldkanaler", der koster kassen.
Ungerne har fået Netflix som kompensation til manglende Disney og Kanal 5 m.m., og Formel 1 kan jeg se på RTL. Resultat ca. Før 5300, Nu 2300 inkl. Netflix: Beparelse 3K årligt. |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Jeg nedgraderet fra den største pakke til pakke 1 plus familie tema pakken. Dengang sparede jeg 2-3 k ved det stunt. Men i år er jeg igen oppe på ca 4800 med kort... Næsten det samme som jeg gav for den store pakke dengang... Jeg har ellers alle de kanaler jeg så alligevel, danske plus lidt Discovery osv... ;/
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |