recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny projektor

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2014 kl. 16:18
Sjovt nok vil skæbnen, at jeg fra nu af og et stykke tid frem, har en HW55 til låns
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2008
Point: 1008
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2014 kl. 21:28
Det er da fedt at du har fået den mulighed, hvad syns du så om den indtil videre?

Jeg har en Kammi som har HW55 og jeg har selv set billeder fra den og må nok ærligt indrømme at jeg er overrasket, godt billed, skide godt 3D billed og MEGA støjsvag selv i high mode.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2014 kl. 21:43
Jeg ville hellere have beholdt min X30, men på værksted den skal. HW55 kan jeg ikke sige så meget om indtil videre; jeg er kun halvvejs i et afsnit OITNB med den.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2014 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg ville hellere have beholdt min X30, men på værksted den skal. HW55 kan jeg ikke sige så meget om indtil videre; jeg er kun halvvejs i et afsnit OITNB med den.

okay det er da ikke så fedt, hvorfor er din JVC på værksted?
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2014 kl. 22:52
Den er gået i stykker
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2014 kl. 23:19
Nej se det havde jeg aldrig selv gættet :-)
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top
zylo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Januar-2014
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zylo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2014 kl. 23:45
@Naiera: Er det her dit første gang du har haft HW55 i lidt længere tid? Glæder mig til at høre lidt feedback på den. Hvis du bruger den uden dynamisk iris (eller iris i det hele taget), så er den meget sammenlignelig med HW40 og det bliver pludselig meget interessant for mig ;-)
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2014 kl. 00:03
Jeg bruger den helt uden dynamisk whatnot, falsk skarphed, osv.
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Point: 823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2014 kl. 13:00
Selvom du købte den nye Sony 4k projektor kan du vel alligevel ikke være sikker på, at den kan bruges til den standard man nu en g?ang vælger. Kan den fx anvende 4:4:4 subsampling, Rec.2020 og har den den hdcp 2.2?
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2014 kl. 13:11
Oprindeligt skrevet af Leviathan.jk Leviathan.jk skrev:

Selvom du købte den nye Sony 4k projektor kan du vel alligevel ikke være sikker på, at den kan bruges til den standard man nu en g?ang vælger. Kan den fx anvende 4:4:4 subsampling, Rec.2020 og har den den hdcp 2.2?

4:4:4 ikke ved 4K 50/60 Hz. HDCP 2.2 ja. Rec.2020 nej, en UHP lampe vil aldrig kunne generere så stort farvespektrum.

Uanset hvad, så nej vi kan ikke være sikre på noget som helst uanset hvad man køber, så længe standarden ikke er officiel endnu. Vi kan iøvrigt heller ikke være sikker på at standarden som den nu ender med at blive, bliver udnyttet.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2014 kl. 14:10
Det' lidt lissom det der er galt med overhovedet at overveje nogen form for UHD-display allerede nu; vi har ingen anelse om, hvorvidt det kan bruges til særligt meget om et år.
Til top
zylo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Januar-2014
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zylo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2014 kl. 22:33
Hvordan går det med HW55'eren? Lidt spændt på at høre indtryk fra en JVC ejer :-)

Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu