|
Ny projektor |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sjovt nok vil skæbnen, at jeg fra nu af og et stykke tid frem, har en HW55 til låns
|
|
Vilstrup
Guld medlem Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er da fedt at du har fået den mulighed, hvad syns du så om den indtil videre?
Jeg har en Kammi som har HW55 og jeg har selv set billeder fra den og må nok ærligt indrømme at jeg er overrasket, godt billed, skide godt 3D billed og MEGA støjsvag selv i high mode.
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville hellere have beholdt min X30, men på værksted den skal. HW55 kan jeg ikke sige så meget om indtil videre; jeg er kun halvvejs i et afsnit OITNB med den.
|
|
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
okay det er da ikke så fedt, hvorfor er din JVC på værksted?
|
|
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
Den er gået i stykker
|
|
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
Nej se det havde jeg aldrig selv gættet :-)
|
|
zylo
Junior bruger Oprettet: 10-Januar-2014 Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
|
@Naiera: Er det her dit første gang du har haft HW55 i lidt længere tid? Glæder mig til at høre lidt feedback på den. Hvis du bruger den uden dynamisk iris (eller iris i det hele taget), så er den meget sammenlignelig med HW40 og det bliver pludselig meget interessant for mig ;-)
|
|
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger den helt uden dynamisk whatnot, falsk skarphed, osv.
|
|
Leviathan.jk
Guld medlem Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Funktioner
Tak(0)
|
Selvom du købte den nye Sony 4k projektor kan du vel alligevel ikke være sikker på, at den kan bruges til den standard man nu en g?ang vælger. Kan den fx anvende 4:4:4 subsampling, Rec.2020 og har den den hdcp 2.2?
|
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
4:4:4 ikke ved 4K 50/60 Hz. HDCP 2.2 ja. Rec.2020 nej, en UHP lampe vil aldrig kunne generere så stort farvespektrum. Uanset hvad, så nej vi kan ikke være sikre på noget som helst uanset hvad man køber, så længe standarden ikke er officiel endnu. Vi kan iøvrigt heller ikke være sikker på at standarden som den nu ender med at blive, bliver udnyttet.
|
|
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
Det' lidt lissom det der er galt med overhovedet at overveje nogen form for UHD-display allerede nu; vi har ingen anelse om, hvorvidt det kan bruges til særligt meget om et år.
|
|
zylo
Junior bruger Oprettet: 10-Januar-2014 Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan går det med HW55'eren? Lidt spændt på at høre indtryk fra en JVC ejer :-)
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |