|
Ny Projektor |
Besvar |
Forfatter | |
mugge66
Bruger Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-April-2016 kl. 10:41 |
Hej Alle
Jeg har brug for hjælp, Jeg har i dag en Panasonic PT ae 2000, Og på tænker at anskaffe mig en ny. Jeg kører også med Bi-stretch lærred i ca 120" Jeg tænker i prisklassen 5 til 10 tusinde. Hvad kan anbefales. Mit problem er at jeg har haft den skilt ad for at blæse den ren og det hjalp også med pletterne på skærmen ved hvid baggrund. men billedet i venstre side er skubbet lidt så billedet i overkanten dykker lidt. det betyder ikke noget når billedet er fyldt helt ud men hvor der er sorte bjælker i top og bund er billedet lidt skævt. |
|
Udstyr Pentium 2 166MHZ DUAL Floppy drev, 56mb ram, 100w psu, 8mb onboard Graphic
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tja, der er jo en del forslag på forummet i forvejen, og jeg har blot en forholdsvis billig BenQ som jeg da godt kan anbefale ... men mest af alt svarer jeg for at give dig en for din signatur!
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
mugge66
Bruger Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
Funktioner
Tak(0)
|
er der nogen der ved om det ville være bedre at få den fixet eller er
BenQ W1070+ et step up i performance.
|
|
Udstyr Pentium 2 166MHZ DUAL Floppy drev, 56mb ram, 100w psu, 8mb onboard Graphic
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |