recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy projektor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
newbie123 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny projektor
    Sendt: 11-September-2010 kl. 08:35
Hej

Jeg har set lidt på Sanyo Z800 og Epson TW3500. De koster begge ca. 11.000. Hvilken af disse 2 vil I anbefale?

Mit rum er med hvide vægge. Jeg regner primært med at bruge det til film og om aftenen hvor der er mørkt udenfor. Sjældent i dagslys. Da børnene jo er aktive i det tidsrum :) Men der kan måske være nogle sommeraftener, hvor der er lidt lys. Jeg har ikke mulighed for total mørklægning.

Jeg sætter pris på at en projektor er stille.

Hvis I i øvrigt skulle sælge noget lignende brugt i københavns området må I også gerne skrive det her.

På forhånd tak for hjælpen.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2010 kl. 10:08
Epson TW3500.

Så vidt jeg husker er der ikke anden forskel på Z700 og Z800 end at standbyforbruget kom ned under lovkravet, og Z700 havde ikke lysstyrke nok til at klare mere end 80" lærred. Hvis du så skal bruge den med lidt lys i rummet, vil du nok ikke få meget ud af det.
Til top
newbie123 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2010 kl. 10:33
Tak for svar :) Ja det er jo ikke mange positive ord til z800, så er jeg jo tættere på en epson. Vil gerne høre om andre har en mening om dette.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu