recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny ps3 brændt sammen =(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy ps3 brændt sammen =(

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
doit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2008 kl. 14:31
Hvad forhindrer så én i at låne en vens login, og installere hans kurv? Andet end ens samvittighed selvf.

Redigeret af doit - 03-Oktober-2008 kl. 14:31
Til top
maagren Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2007
Point: 189
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2008 kl. 14:35

Blot til info, hvis andre oplever samme problem:

Jeg oplever selv, at der en sjælden gang i mellem kun kommer lyd og intet billede fra PS3 (med HDMI).

Problemet hos mig bliver løst ved, at jeg slukker både tv og PS3, venter et stykke tid, og starter tv og PS3 i den rigtige rækkefølge (kan aldrig huske hvilken, men der er jo ikke så mange muligheder).  Tror det er et HDMI issue.

Første gang jeg oplevede det tog det mig det meste af en eftermiddag at få det til at virke, da jeg tilsyneladende har en vane med at starte elektronikken i samme rækkefølge hver gang.

Dermed ikke sagt, at din PS3 ikke var brændt af, men det er jo irriterende at skulle bytte PS3'eren, hvis mindre kan gøre det (man kan evt. teste med det medfølgende compositkabel, om der kommer billede her).

Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Point: 636
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2008 kl. 15:11

Oprindeligt skrevet af doit doit skrev:

ens samvittighed selvf.

Præcis

Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2008 kl. 15:23
Oprindeligt skrevet af maagren maagren skrev:

Blot til info, hvis andre oplever samme problem:

Jeg oplever selv, at der en sjælden gang i mellem kun kommer lyd og intet billede fra PS3 (med HDMI).

Problemet hos mig bliver løst ved, at jeg slukker både tv og PS3, venter et stykke tid, og starter tv og PS3 i den rigtige rækkefølge (kan aldrig huske hvilken, men der er jo ikke så mange muligheder).  Tror det er et HDMI issue.

Jeg har selvsamme issue, dog ved jeg godt hvorfor..

Når TV er slukket og ps3 tændes først så registrerer den ingen signal på HDMI, og slår over til PAL/CVBS signal.
når man slukker/tænder sin ps3 igen efter tv er tændt, skriver den så HDMI er fundet og man kan så bruge HDMI igen.

lidt irriterende.

Redigeret af pendec - 03-Oktober-2008 kl. 15:24
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2008 kl. 15:52
Ja hurra for HDMI, nej vi må bare lave en underskrift indsamling så vi kan
få det gode gammle scart stik tilbage (humor)
Til top
jrued Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Juni-2008
Sted: Kbh K, Denmark
Point: 308
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2008 kl. 13:51

Oprindeligt skrevet af doit doit skrev:

Hvad forhindrer så én i at låne en vens login, og installere hans kurv? Andet end ens samvittighed selvf.

jeg prøvede at logge ind med min konto på en af mine venners PS3 for at spiller Fifa online med mit club hold.

den gik ikke. playstationen sagde jeg ikke kunne logge ind med en anden bruger. hvilket virker lidt underligt? betyder det så ved evt. videre salg man skal formatere HDD'en? man kan godt lave flere brugere til en PS3.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu