|
Ny receiver på markedet? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Lige som en korrektion: Tascam er ikke Teac's "finere" mærke. Det er derimod oprindeligt Teac's pro-division. Teac lavede i mange år finere HiFi grej - også i den dyre ende. Tascam producerede studio- og koncertudstyr.
M.v.h. |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
|
Det var derfor jeg har skrevet "rigtig" og ikke rigtig, jeg var lige blank på, hvad det nu var man kalder det, så godt du præciserede det. Egentlig er det jo en integra 30.4? Redigeret af Hans j - 03-Maj-2013 kl. 17:29 |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
10-4.
Det vil jeg påstå, men jeg må understrege at jeg ikke ved mere om dem end der kan læses på de respektive hjemmesider. Integra 30.4 er så igen en custom install-version af Onkyo 616.
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
|
Det var godt nok en bette receiver at lave en custom install-udgave af.
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
Der er mange custom install situationer hvor lydkvaliteten som sådan ikke er afgørende.
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8665 |
|
Jeg kan huske at have rodet med deres flersporsbåndoptagere i sin tid. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |