recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny receiver på markedet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny receiver på markedet?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2013 kl. 16:08
Lige som en korrektion: Tascam er ikke Teac's "finere" mærke. Det er derimod oprindeligt Teac's pro-division. Teac lavede i mange år finere HiFi grej - også i den dyre ende. Tascam producerede studio- og koncertudstyr.

M.v.h.
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2013 kl. 17:27
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Ikke helt, den her er mere rettet mod en "rigtig" hjemmebiograf, med 3 programérbar triggers, pre-out  og lidt andre ting. Hvad der ellers er af features har jeg ikke lige læst om.

De ting er også på Integra'en. Jeg synes iøvrigt det er mere korrekt at sige at de er rettet mod custom install - det behøver ikke være "rigtig" hjemmebio, det kan også være multirum.

Det var derfor jeg har skrevet "rigtig" og ikke rigtig, jeg var lige blank på, hvad det nu var man kalder det, så godt du præciserede det.

Egentlig er det jo en integra 30.4?

Redigeret af Hans j - 03-Maj-2013 kl. 17:29
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2013 kl. 19:09

Det var derfor jeg har skrevet "rigtig" og ikke rigtig, jeg var lige blank på, hvad det nu var man kalder det, så godt du præciserede det.

10-4.

Egentlig er det jo en integra 30.4?

Det vil jeg påstå, men jeg må understrege at jeg ikke ved mere om dem end der kan læses på de respektive hjemmesider. Integra 30.4 er så igen en custom install-version af Onkyo 616.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12371
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2013 kl. 19:26
Det var godt nok en bette receiver at lave en custom install-udgave af.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2013 kl. 19:48
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det var godt nok en bette receiver at lave en custom install-udgave af.

Der er mange custom install situationer hvor lydkvaliteten som sådan ikke er afgørende.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2013 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Lige som en korrektion: Tascam er ikke Teac's "finere" mærke. Det er derimod oprindeligt Teac's pro-division. Teac lavede i mange år finere HiFi grej - også i den dyre ende. Tascam producerede studio- og koncertudstyr.

M.v.h.

Jeg kan huske at have rodet med deres flersporsbåndoptagere i sin tid.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu