|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
dude ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
Og det er netop derfor, at jeg giver et plus til pioneer receiver - det gør pioneer automatisk for dig, hvis du benytter de kablingsmuligheder pioneer tilbyder dig. Redigeret af dude - 26-Juni-2007 kl. 23:46 |
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Ta' et kik på JVC RX-D701 receiveren. Den fungerer som billed og lyd switch. Se evt. mit setup. Netværk - Mulighed for at høre mp3 fra server eller netradio. Multichannel stereo - Stereomode hvor samme lyd kommer ud fra alle højtalere. 3+1 stk HDMI - DVD, SAT, Blu-Ray - 1 output Wifi
|
|
![]() |
|
RMB4Y ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Hej sslarsen og TAK! Ja! jeg ved godt at indlæget handler om Receiver men, jeg har gennem længere tid forsøgt at finde de KEF KHT 3005 til en ordenlig pris uden held, men så var jeg så heldig at læse dit indlæg ved et tilfælde og tak for det. jeg har i dag bestilt et sæt i sølv PS flink mand ham Anders
|
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Snup du bare den Onkyo 875, den er totalt fed, og er temmelig fremtids sikker med DTSHD´og DolbyTrue
|
|
![]() |
|
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
Så er de fleste receivere kommet på markedet, så nu står jeg og skal vælge mellem:
Onkyo 875 Denon 3808 Onkyo 875 bliver rost i diverse tests bl.a. her på recordere.dk, men det som bringer mig i tvivl er at den bliver meget varm, og at den ikke har ethernet. Kommer til at stå i et tv-bord hvor der ikke er meget plads til udluftning i siderne. Denon har også fået ros, men har ikke så god en videoprocessor som Onkyo. (Faroudja FLI-2310 vs HQV Reon). Men spørgsmålet er om det er noget jeg vil kunne se forskel på som alm. bruger. Billedet kommer op på en Pio 508XD eller LX508D. Syntes selv at Denon har det pæneste design, og så er det et mærke jeg kender. Overvejer også at skifte KEF 3005 sættet ud med Monitor Audio Gold Signature surround sæt. |
|
Søren
|
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Når du er oppe i den størelse forstærkere så bliver de alle sammen varme, da der er tale om analog teknik, en forstærker på 7 x 200watt, skal af med en del varme, ligemeget hvad den hedder
![]() Lyden burde slå designet, og du er velkommen til en test hos mig ![]() |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Sidder du nu og nørder den igen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |