|
Ny receiver? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Timeguardian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har selv haft en Onkyo Tx-sr805.
Den blev vildt varm, ved alm. brug ( min stod fuldstændig fri )
Har nu en Pioneer, mange gange bedre end Onkyo. |
|
![]() |
|
jeps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Status: Offline Point: 234 |
Jeg har haft en Onkyo TX-NR5010 i knap 4 år uden problemer af den slags der bliver omtalt her.
Det er underligt, at der skal køres en sådan skræmme kampagne mod Onkyo. Ja, der har sandsynligvis været mange brugere, som har oplevet fejl på deres Onkyo. Men jeg har endnu tilgode at se en opgørelse, som viser at der er en større fejlprocent på Onkyo end andre tilsvarende mærker. Her mener jeg en uvildig opgørelse! Onkyo giver "bang for the buck". Jeg gik fra en Pioneer LX-81 og det har jeg ikke fortrudt på noget tidspunkt. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19566 |
Nogle er heldige...... og måske går nogle enkelte modeller fri (mener ikke at have hørt noget om netop 5010). Faktum er at der er massive problemer og de har presset Onkyo til at lave et reparationsprogram - som giver yderligere levetid, men som ikke kurerer problemet. Så at købe en ny Onkyo er lidt som at spille i lotteriet, enten går den i stykker i løbet af en kort årrække, ellers har du fundet et "vinderlod" (den heldige model) der virker i længere tid. Nu er jeg kedelig, jeg spiller aldrig lotto og jeg køber ikke (hvis jeg kender til det i forvejen) udstyr med chancer for dårlig holdbarhed. Klaus |
|
![]() |
|
janbau ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
Jeg har en Onkyo TX-NR646 som jeg har haft i ca 4 mdr. og den har en rigtig god lyd i Stereo . Den spiller klart bedre end den Yamaha 7,1 Rx-V 673 jeg havde i et par år . Den spiller på et sæt Dali Dali Opticon 6 til 12000 kr. som jeg dog har købt efter opgraderingen. Jeg købte den dog på grund af at jeg ville have Atmos ellers havde det blevet en Yamaha igen. Kunne få en RX-V779 til samme pris i Elgiganten til kun 3300 kr . Det var dog et Black fraiday tilbud. Det jeg savner ved Onkyo TX-NR646 er Pre out da jeg skal have en ren stereo forstærker til mine Opticon 6 Højtalere. da de fortjener bedre . Min Onkyo TX-NR646 kommer inden længe til salg . Men da jeg stadig ikke vil undvære en AV receiver har jeg et problem da en AV receiver aldrig vil kunne komme til at spille godt nok !! i ren stereo . Så skal jeg op i en High end til måske 16000 20000 kr. Denon s AV receiver skulle inden længe falde i pris siger de i Hifi klubben . Så jeg er på udkik efter en AVR-X3200W som er faldet i Tyskland til 5500 kr. den har Pre-out koster 7400 kr i dk . Men nu til det du spørger ind til . Det er første gang jeg har haft Onkyo og har da godt nok hørt at en del har haft problemer med Hdmi delen . Men Onkyo TX-NR646 gør et godt job den har Atmos og DTX X senere og den kan du sikkert nemt få til 3300 kr i Elgiganten da det var det jeg gav . Sony STR-DN1060 var i sidst uge nede i 3000 kr . Og vil mene du nemt kan få en Yamaha RX-V779 ned i en god pris som er et rigtig god AV receiver den her dog ikke Atmos . |
|
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
|
![]() |
|
ldplusse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
Jeg har altid været glad for mine Denon, har aldrig haft problemer med dem.
Denne til 4200kr er med Atmos og DTS:X og er en 7 kanals. Så når du kører 5.1, så kan du med tiden udvide med 2 Atmos højtaler, uden at skulle investere i andet end højtalerne. http://www.hifiklubben.dk/tv-og-hjemmebiograf/hjemmebioreceiver/denon-avr-x2200w--surround-receiver/ Hifiklubben giver 3 års garanti på deres udstyr.
Redigeret af ldplusse - 15-Marts-2016 kl. 19:14 |
|
![]() |
|
janbau ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
Så er Yamaha RX-V779 til salg i Elgiganten til 3499 kr. som Weekend tilbud! som sagt er det en god 7,2 kanals AV receiver dog uden Atmos. http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarkere/RXV779BK/yamaha-7-2-surround-receiver-rx-v779-sort?scid=PRICECOMP_PRICERUNNERDK#
|
|
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
|
![]() |
|
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
Fuck det var billigt... den var jo årets receiver i lyd og billede og har preout 7.1 til extra power amps :-)
|
|
![]() |
|
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
Øv den har ikke Atmos :-( ellers rigtig fed
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Ja det er et godt tilbud var dog nede i ca 3000 kr. Black Friday og har været til salg til 3299 kr. Kan man undvære Atmos er det en rigtig god receiver .
|
|
Lg 47L M760 T
|
![]() |
|
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
|
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |