|
Ny receiver |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1105 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Maj-2020 kl. 08:42 |
|
Et lille spørgsmål, påtænker at skifte min Denon X3000 ud og er lige nu er jeg lun på Yamaha RX-A880. Vil i den forbindelse høre om der er et alternativ til Yamaha som jeg har overset. Den skal kun bruges til 5.1 via Netflix som vi har nu, eller en anden streamningtjeneste hvis vi skifter Netflix ud. Skal ikke bruges til musik eller noget af alt det andet som den kan. Yamaha'en og min Denon har ca. samme antal Watt og det passer fint til mit setup. Er der nogen som har en anden ide til mit skift?
|
||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1413 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Lydmæssigt vil det være end opgradering.
Husk at gå ind på Yamaha's hjemmeside og registrer receiveren, så garantien udvides til 3 år. |
||
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er også det jeg syntes der skrives om Yamaha, at lyden er god. Tak for tippet om garantien Frank
|
||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Bemærk: At Yamaha er på vej med en ny Aventage serie receiver og med et nyt design.
RX-A2 - RXA4 RX-A6 - RXA8 Tilsynladen med HDMI 2.1 og 8K support Fra 7 til 11 kanaler. |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var jeg ikke lige obs på, men med det setup jeg har nu, vil 880 passe fint ind... men tak for info Frank
|
||
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men som den utålmodige sjæl jeg er, så har jeg trykket på køb, tager chancen, de har jo "try and buy" 😉
|
||
Flippo
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Flippo
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hold da helt kæft hvor er de grimme!!! Det bliver et nej tak herfra. Vil ikke kunne leve med det grimme lårt.
|
||
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er ikke designafdelingen som der har hevet den største udgift ved udvikling af de nye, det må jeg give dig ret i 🤣🤣 Frank
|
||
denmike
Bruger Oprettet: 14-November-2011 Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, da jeg så det nye design skyndte jeg mig også at købe en A880 for et par uger siden og jeg har ikke fortrudt et sekund. @Frank13: Nu kom jeg fra en 20 år gammel Sony, som ikke kendte til HDMI og PCM multi-channel; men er der nogen speciel forskel fra en Denon x3000? Jeg troede, at Denon havde ok lyd også?
|
||
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mikrofonen er væk og kæmpede en del med at få det til at være optimalt og så oplevede jeg at når det sagde "tju og bang" så blev center lav i lyden? Så nu tog skridtet og prøvede en ny Første hurtige lyt er positivt, meget mere surround? Frank
|
||
wamsler
Bruger Oprettet: 04-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
yamaha er sgu fedt 😁 er sygt glad for min rx-a3080
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |