Hej kloge og erfarne ører
Der må være nogen derude, der kan komme med et indspark her
Jeg overvejer 3 veje ud af min krise med min Onkyo 606 :
(skal f.eks. varme 5-10 min. før der er billede igennem (det går hårdt udover WAF'en for tiden
), måske er den også ansvarlig for forringet billedkval. og langsomme kanalskift i mpg-4)
1. Udskiftning af kondensatorer på HDMI-boardet
2. Skift til Pioneer 921
3. Skift til brugt reciever (2- 3 år gammel, med vægt på lyd og ikke en masse features såsom airplay, 3-d, som jeg egentlig ikke har brug for og som jeg altid kan hente ind via computeren) Den skal bare have en fed lyd, være stabil og have en højere komponentkvalitet end min nuværende 606'er eller den mulige 921'er. Jeg tænker naturligvis i Pioneer (da den gerne må snakke fint sammen med min skærm), men andre forslag vil også være velkomne. Pris niveau : 25 - 30 hunde
Har en fornemmelse af, at mange udskifter deres udmærkede recievere lige pt., netop for at få fat i de nye features såsom airplay etc.
Jeg har desværre ikke lyttet så meget til lidt ældre/dyrere recievere, men det er jeg sikker på at I har.
Er der nogle erfarne ører derude, som har nogle gode forslag til en model/mærke, som ville være fin at gå efter, vil jeg være glad for at få nogle forslag.
På forhånd tak
Flemming
Redigeret af flemschu - 25-Oktober-2011 kl. 14:19