|
Ny reciever |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
caddy83 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Oktober-2016 kl. 15:34 |
Jeg skal have en reciever til en 2500-5000.- klassen, hvilken skal jeg vælge?
Den skal trække et par JBl LX8 gulv højtalere og på sigt have bag og center på, har kigget lidt på Yamaha og harman/kardon men ved ikke hvad der skal til at trække dem? |
|
![]() |
|
Snigerdis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du er hurtig kan du nappe en Marantz SR5010 til 3.999,- ved hififreaks. Det er en god pris!
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
Har selv en 5010 jeg er super glad for, den har mine anbefalinger. Dem der er tilbage hos hififreaks er i sølv....
Klaus |
|
![]() |
|
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
hvad med brugt?
der er en marantz 7008 til slag herinde.
|
|
![]() |
|
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
Jeg har en integra dtr 80.3 til salg - den kan du få for 6.000, hvis du er interesseret...
|
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |