|
Ny Reciver til hjemmebiograf |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-November-2012 kl. 08:04 |
Hej alle
Jeg har en hjemmebiograf i kælderen og nu skal lyd-delen forbedres, og jeg er blevet forslået at opgradere min reciver, men jeg har ikke ret meget forstand på det så håber at nogen herinde har et par forslag. Jeg har ikke brug for spotify og almuligt fancy nye features, jeg vil bare gerne have bedre lyd med mine nuværende højtalere. Jeg er ret godt tilfreds med mit 5.1 system og tænker ikke umildbart at jeg vil skifte til 7.1 i fremtiden. Mit setup: Front: gamle infinity reference 61 mk2 Center: ny dali zensor vokal Bag: gamle gulv højtalere Sub: Dali Ikon Reciver: onkyo tx sr-309 30 m2 dedikeret rum Jeg regner ikke med at bruge meget over 5.000kr, men gerne mindre. Men har ikke noget i mod at købe brugt hvis jeg kan spare der. Nogen forslag? MVH Jimmi |
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Jeg har en kraftig nyere 3d-surround receiver til salg. Se her: Vi kan godt snakke en lille smule om prisen. Den har 9 kanaler, så du kan evt bi-ampe din fronter. (hvis de kan det?) vh Sejrsen
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja du trænger til en kraftigere "motor" i dit setup. Kig efter Onkyo 8xx, eller Pio SC-LX 7x i brugt. De ligger inden for dit budget.
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
hvis du ikke skal bruge 3d har jeg en onkyo tx-sr876 til salg, som kampus nævner giver de meget for pengene, der er også en anmeldes af den her på siden
Redigeret af ekelund - 09-November-2012 kl. 15:52 |
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
Jo har desværre ikke mulighed for at opgradere de næste par måneder, men tak for input. Jeg vil læse lidt om de forslået forstærkere og ser hvad der findes brugt når jeg får råd.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Der vil hele tiden være kraftige forstærkere til salg, da mange skifter ud pga nye features. Og det gør ikke de lidt ældre forstærkere ringere, tværtimod..
|
|
![]() |
|
Hej alle
Hvad siger I til en Denon 2807 ville den kunne give mig bedre lyd i forhold til den onkyo jeg har nu?? Jimmi |
|
![]() |
|
jvks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
Har selv lige købt Sony STR-DN1040 til kr 4000.- som jeg er fint tilfreds med. Men samme weekend havde Elgigaten yamaha rx-a1020 til kr 4999,- som weekend tilbud som jeg hellere ville have haft. Så hvis du er lidt tålmodig, kan du holde øje med om tilbuddet vender tilbage. Super receiver med fokus på lyd.
|
|
Samsung 55" UE F8005, Yamaha A1020,SamsungSMT-H3106, B&W MT-20.PS3 og Panasonic DMR730
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |