Hej alle kloge hoveder! Jeg håber meget der er en der kan hjælpe, eller komme med en god idé.
Jeg har TDC bredbånd, noget medarbejderbredbånd der hedder BizBase. Der sidder et Motorola modem og pt. er der tilsluttet en trådløs Netgear router som fungerer fint.
Når jeg så forsøger at skifte router til en ny D-link Dir-855 (en dual-band model) kommer den nye router aldrig på. Jeg har haft modemet slukket i ca. et minut, og routeren det samme. Så tænder jeg modemet og venter til der er lys i DSL. Derefter tænder jeg routeren.
Efter lidt tid går jeg på routeren (med kabel) og kører en Setup Wizard. Her vælger jeg DHCP som den gamle router også har valgt. Når jeg så kobler routeren til modem'et sker der ingenting. Jeg har forsøgt at opgradere firmware, det gør ingen forskel. Den står bare med den her skærm, hvor problemet er at den aldrig kommer på (se det med rødt):
WAN indstillingerne er her:
Jeg tænkte om der skulle stå noget bestemt i Host Name, men den gamle Netgear routers indstillinger har ikke noget stående, så jeg kan ikke se hvad det skulle være.
På forhånd tak for alle ideer - beklager størrelsen af billederne hvis det skulle genere nogen

Redigeret af JBoysen - 04-Juni-2011 kl. 10:53