|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
||
Tak for det ![]() Men den D-Link du har, fylder den ikke meget? :) |
|||
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
|||
![]() |
|||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
||
Det kunne den være. Jeg er generelt ikke glad for at anbefale et specifikt produkt da det nok mest er op til dig selv, jeg lagde bare mærke til tilbudet ;-) BS |
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
||
Nu kender jeg ikke cpu kraften i de omtalte routere, men alle det routere jeg har testet under 2000 kr. klassen kan man dræbe på en 20 Mbit ved at køre lidt torrent og have mange forbindelser.
Hvis man er oppe i 50 Mbit, så bør man investere i noget ordentligt isenkram for at kunne levere noget rå ydelse. Alternativt er det måske en løsning at købe et Atom board med 2 netstik og installere noget software firewall som IPcop. Men du kan jo teste ydelsen ved at have pc'en direkte tilkoblet og bagefter igennem routeren. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
||
Hvad siger dit budget?
Jeg har netop skiftet min router ud, med en ny. Det er en ASUS RT-N16.
Den har lige fået "bedste" køb i Alt om data. De skrev at det er ekstremt let at gå (sætte op).
dertil havde den en helt fantastisk hastighed. Den blev kun slået af et par dual-band routere.
Den har selvfølgelig indbygget gigabit switch. Dertil kan den bruges som printserver (og det er sat'me let at sætte op. Ligesom du kan vælge, hvilke ting du vil prioritere på den (torrent, ftp, gaming m.v.).
Den kan fåes til 900,-
M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
||
Jeg går lidt efter den klassiske. Den skal være billig, og ikke fylde alverden.
Jeg har kun en computer sat på, og så min PS3. Jeg havde håbet at man kunne få en god router til ca. 500 kr. :) |
|||
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
|||
![]() |
|||
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
||
Ja torrents kan være en dræber med 300+ connections men vil altså godt mene man kan få routere til 500-1200kr som kan klare nok til langt de flestes behov. Grunden til du ikke får højere forbindelse er fordi den teretiske max hastighed på g er 54mbit men den hastighed skal deles op i 22mbit hver vej. Så at du rammer 20mbit er faktisk meget fornuftigt. Jeg vil se på en af følgende: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=641103 Har en god stor processor og dual band. eller billigere: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=535105 som også er blevet forslået.
Redigeret af Briam - 27-August-2010 kl. 19:35 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så du mener, at de to vil opfylde mine krav? ![]() For jeg kunne da godt fristes til at vælge den billige. Er der nogle af jer, der ved hvad min router er værd? Altså om det kan betale sig at sende den ind til byt :) |
|||
|||
![]() |
|||
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
||
Altså hvis du sælger den brugt (hvilket jeg tror er svært) så får du nok ikke meget mere end det afslag du får på shg. Men det er jo en fin router du har så jeg ville nok bare smide de 100kr ekstra og så beholde den :) man ved aldrig hvornår man får brug for sådan en :D den kan jo også kører hotspot osv osv hvis du smider dd-wrt eller open-wrt på den.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har smidt dd-wrt på. Men hvad betyder det, når den kan køre hotspot? ![]() |
|||
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så bliver man sendt til en hjemmeside hvor man skal logge ind eller kan få adgang når man forbinder sig til netværket..... Ved ikke lige hvad du kan bruge det til men :D Mener også den kan køre som en lille webserver.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Fair nok. Men tak for det :) |
|||
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |