|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() Sendt: 24-August-2008 kl. 16:42 |
Hej Vi har en zyxel router som er ca. et år. Vi har problemer med at den ikke kan række til vores stue/squeezebox/ps3 Vi har kigget på den i fona avisen der er på bagsiden, som man kan købe lørdag d. 30/8 til halv pris 399 kr. type: NETGEAR med RangemaxTM Next.wireless-n router. Står den giver 15x højere hastihed og 10x bedre dækning. Vil den kunne løse vores problem?
|
|
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211 |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Fordi Squeezebox og PS3 er 802.11g enheder og routeren er 802.11n så vil du kun få bedre dækning med Netgear routeren men ikke højere hastighed.
Det vil dog nok nærmere være 2x bedre dækning end før frem for 10x. Det er kun når routeren kommunikere med andre 802.11n enheder at der er en hastighedsforbedring og igen 15x er ren teoretisk. Jeg kender dog ikke den router du nævner så jeg ved ikke hvor god netop den er. |
|
![]() |
|
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
Jeg låner lige tråden :-) Jeg har N netværkskort i min Dell , og i den gamle medion har jeg smidt et d-link G-mimo 108Mbit kort i. Hvis jeg nu køber en N-router - f.eks D-link 655 , kan min Medion så få kontakt ???? vil jo gerne have en bedre dækning og hastighed |
|
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Det er ikke noget problem. Wireless N routere er bagudkombatible med G og B enheder.
|
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() |
Mange tak for svarene Den router jeg har kig er en tilfældig en fra avisen....../dog havl pris står der. Er der nogen der kan anbefale en god/ bedre alternativ router istedet for den netgear fra Fona? |
|
![]() |
|
wanjer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-December-2007 Status: Offline Point: 251 |
![]() |
Jeg kan kun anbefale denne: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=215237&am p;searchArea=&Soegeord= Jeg sidder på den lige nu med 84% signal, og det er igennem en Murstensydervæg og to murstens indervægge, og omkring 20m fra den. Så der er bestemt ingen slinger i valsen. Fik den forresten til 150,- i merlin da de åbnede en ny butik i Bruuns galleri |
|
![]() |
|
![]() |
ok - jeg har 2 ydervægge / altså ialt 4x11 cm og ca. 20 meter så .......måske det var en mulighed? Ellers nogen der har gode forslag
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Er blevet anfalet den med indbygget antenne? http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=437265&se archArea=products&Soegeord=router |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=150083&am p;ref=edbpriser Her med USB adapter for N- for en 300 mbit hatighed til den bærbare lyder som hurtig forbindelse............i teorien |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg fandt denne her test:
http://politiken.dk/tjek/.../article529930.ece Jeg ville hellere tage en D-Link. |
|
![]() |
|
![]() |
Okay ja ikke den bedste andmeldelse... Hvad betyder forøvrigt dette ???? Ingen gigabit Som flere test deltager ikke har..... |
|
![]() |
|
![]() |
Gigabit er det man kalder 1000mbit LAN netværk. Switchen i Linksys'en er kun 100mbit.
Det er selvfølgelig mere end hurtigt nok til internet, men 100mbit kan godt begrænse overførselseshastigheden imellem to computere sat til routeren med kabel. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |