recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny router fra fona avis fra igår
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy router fra fona avis fra igår

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jnvir Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2008 kl. 21:43

Oprindeligt skrevet af Corax Corax skrev:

Det er ikke noget problem. Wireless N routere er bagudkombatible med G og B enheder.

Er G ikke 54 Mbps, og er D-link 108'eren, der blev nævnt, ikke en "ikke-standard-D-Link-løsning", altså D-Links egen (mere eller mindre)?

Til top
Corax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2007
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2008 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af jnvir jnvir skrev:

Er G ikke 54 Mbps, og er D-link 108'eren, der blev nævnt, ikke en "ikke-standard-D-Link-løsning", altså D-Links egen (mere eller mindre)?

Det var en DIR-635 der er blevet nævnt, jeg kender ikke nogen 108 model fra D-Link.

Og jo, wireless-G er 54Mbps. Det er derfor jeg skrev at han ikke vil få en hastighedsforbedring hvis han køber en wireless-N router når hans maskiner kun er G kombatible.

Redigeret af Corax - 30-August-2008 kl. 11:25
Til top
MortenKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-December-2006
Point: 751
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2008 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af Corax Corax skrev:

Oprindeligt skrevet af jnvir jnvir skrev:

Det var en DIR-635 der er blevet nævnt, jeg kender ikke nogen 108 model fra D-Link.

Og jo, wireless-G er 54Mbps. Det er derfor jeg skrev at han ikke vil få en hastighedsforbedring hvis han køber en wireless-N router når hans maskiner kun er G kombatible.

Nej jeg vil ikke få hastighedsforbedringer på min Medion med 108Mbit netværkskort. Men tilgengæld vil min Dell med N-kortet vel øge hastigheden ??

Og sidst men ikke mindst bedre dækning

KAN man mærke "meget" forskel på 54Mbit og 300Mbit ?????

Jeg påtænker denne D-link :

D-Link RangeBooster N 650 Router DIR-635

Redigeret af MortenKBH - 06-September-2008 kl. 13:48
Panasonic TX-P50ST50

Panasonic dvd S53

NAD 356 BEE med indbygget DAC

Sonos Connect

B&W DM685
Til top
Corax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2007
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2008 kl. 22:06
Undskyld det sene svar, jeg havde ikke lige bemærket der kom et indlæg mere. Men hvis du stadig ikke har fået svar andetsteds så har du et her.

Du vil ikke kunne mærke forskel på 54Mbit og 300Mbit hvis du bare bruger netværket til at surfe på nettet og andre små ting. Men hvis du flytter store filer så vil du tydeligt kunne mærke forskel!

Og den router du nævner skulle være et godt valg.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu