|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() Sendt: 16-Juni-2009 kl. 09:18 |
Jeg har lige skiftet til ny router (Dlink DIR615 til en DIR655) og alt virkede umiddelbart fint (de tilsluttede pc'er får forbindelse og min PCH A-100 går også fint igennem til min qnap TS-119). Problemet er webinterfacen til squeezecenter via SSOTS ikke viker (ikke kan åbnes). Nogen gode ideer til en løsning?
Redigeret af Nicoleif - 17-Juni-2009 kl. 12:33 |
|
![]() |
|
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
Har du haft det til at virke? Hvis du har, kan du bruge at genstarte NAS'en, Jeg har været ude for at min 209'er ikke starter rigtigt op, men virker igen efter genstart!?!. |
|
![]() |
|
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
Det kan jeg selvfølgelig prøve MEN jeg har godt streame (film) fra qnap'en til min Popcornhour og til tv'et. Det sjove er at jeg ikke kan 'åbne file explorer' i Finder men at Finder ellers virker som det skal! Og så kan jeg som sagt ikke åbne http://nas:9001! |
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg fået File explorer issuet til at virke via FINDER (det var Microsoft Server der var slået fra i qnap'en). http//<nas>:9001 virker stadig ikke! Ingen der kan hjælpe eller er jeg nødt til at forsøge med at geninstallere SSOTS og SC?
|
|
![]() |
|
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
Hvordan ser det ud hvis du vælger status i SSOT? Ser det ud som SC kører? ..eller kan du prøve at genstarte SC derfra! |
|
![]() |
|
![]() |
Efter genstart vriker webinterfacen igen. Tak for hjælpen. Nu skal jeg til at installere SC 7.3.3, så håber jeg at scanning af mit musikbibliotek virker efterfølgende!
|
|
![]() |
|
![]() |
Super - held og lykke
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg så fået det til at spille med SC7.3.3 (musikbiblioteket er blevet scannet og alle cover art vises, controlleren virker med hoved-bøf udgangen). Min bekymring er nu at der kommer en fejlmeddelse udfor MySQL når jeg checker Status under SSOTS: Skal MySQL server enables via QNAP Finder? Jeg har disablet den for at spare processor-kraft.
Redigeret af Nicoleif - 19-Juni-2009 kl. 08:49 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |