|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() Sendt: 27-Oktober-2009 kl. 17:48 |
Heey Recorder.dk Jeg skal ud og købe en ny router. Derfor vil jeg gerne have jeres hjælp/erfaring. Mit udstyr: 2 computer, PS3, ZAPTOR og printer. Det hele er samlet med kabler igennem routeren. Da jeg skal have købt ny vil jeg gerne have muligheden for at gøre noget af det trådløs. Fordi jeg har en iPhone, jeg gerne vil kunne køre over hjemmenetværket. Ligesom jeg gør når jeg er over ved mine venner der har trådløs. Printeren er ikke sat til netværket i nu, men hvis det var muligt vil jeg meget gerne have et kabel der ind til. Så det skal have 4-5 udgange til kabel samt kunne sende trådløs. Hvad kan I anbefalde ?
|
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Hastighed at internetforbindelse?
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Jeg køre med 25/1 mbit
|
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jeg har købt en Linksys WRT610 har op til 1000mps på lan og op til 300mps på det trådløse (salgshastigheder Desuden understøtter den ddns så du herved kan tilgå tilsluttet usb harddisk selvom du ikke har fast ipadresse, via internettet feks med ftp (filezilla). Jeg syntes rækkevidden er større end min tidligere linksys router havde på det trådløse net. Jeg har oplevet at efter jeg skiftede fra D-link som jeg har haft 3 stk af som bare døde efter 1 år hver især at det bare er en router der kører og som er brugervenlig. Redigeret af rhsin - 27-Oktober-2009 kl. 21:44 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Jamen helt sikkert Jeg havde regnet med end 3- 400 kr. |
|
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Den har en lillebror, lidt færre funktioner (den har ikke mulighed for tilslutning af usb disk) også er den "kun" 100mps på lan.. på det trådløse er den samme hastighed som den anden. wrt160n den er i det ønskede prisleje |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() |
Jeg står i samme situation og hælder mellem Linksys WRT610n og den helt nye Netgear WNDR3700 de ligger begge på 7-800 kr. men tror egentlig det er ok investering at give lidt mere og få en lidt fremtidssikrte router, da det ikke er noget jeg skifter så tit som alt andet elektronik. Jeg tror jeg snupper den Netgear 3700 da de på www.smallnetbuilder.com roser den til skyerne og den har bedre performance en 610n på svære steder, |
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
![]() |
Kan den bruges sammen med en Zaptor ? Hvis ja, så er det da sådan en jeg skal have. En af mine venner har købt en i ElGiganten, men den kan ikke bruges til zaptor. Han køre modem - router, hvorfra der går 2 kabler. En til Zaptor og en til den trådløs. Så hans PS3 og PC køre trådløs.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
jeg ved det faktisk ikke, men jeg har min liggende endnu da jeg opgraderede til 1000mps på lan, den må du da gerne købe hvis du er interesseret priside 300,- kr
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har lige snakket med stofa og de siger jeg sagtens kan bruge den. Så længe jeg køre kabel til Zaptor. Hvor gammel er den du har ? Hvor befinder den sig henne ? |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
jeg mener den er 1,5-2 år max kan ikke lige huske det men den kører upåklageligt, eneste grund til jeg skiftede den ud var fordi jeg ville have 1000mps på lan. Den befinder jeg lige syd for århus, kan godt finde ud af noget med at sende den, den er jo ikke så stor |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for tilbudet Men jeg regner med at købe den for ny. Da den ikke koster mere end 470 kr inkl. fragt. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |