recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ny router
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketny router

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-April-2005
Sted: 8600 Silkeborg
Status: Offline
Point: 492
Direkte link til dette indlæg Emne: ny router
    Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 08:06
Jeg er ved at opgradere vores hjem elektronisk og mangler så nu en rigtig god router som kan klare at sende trådløse data rundt i hele hytten. Så hvad bør jeg kigge efter og hvis jeg køber ny kraftig router, skal jeg så også have nye adaptere til vores 2 stationære pc'ere, hvor vi nu har en gammel netgear dims?

mvh peter
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 11:15
Du kan jo overveje om den også skal have indbygget ADSL modem, IP tlf. adapter, printserver osv. så du kun behøver én boks til det hele.

Nye routere har trådløs N standard (op til 300 Kbps), det understøtter dine gamle adaptere sikkert ikke.

Venlig hilsen
KB
Til top
Bananabot Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-August-2009
Point: 106
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2010 kl. 13:13
Denne kunne være et udemærket billigt alternativ: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=87714&title=dlink-655-trdls-router-slges
Men det afhænger selvfølgelig af hvilke opgaver dit netværk skal udføre..
Til top
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-April-2005
Sted: 8600 Silkeborg
Point: 492
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2010 kl. 21:38
det som min router skal er aqt kunne dække helehuset godt(170 kvm i et plan), det skal kunne sende musik og måske også baseball og nfl stream via gamepass i HD kvalitet til et trådløst fjernsyn eller min dune HD, hvis jeg køber sådan en. Er det ikke det en Dune Hd også kan bruges til?
Til top
Rasmusjc Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-September-2007
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2010 kl. 00:47
Har selv købt den her for nylig netgear wndr3700, og må sige at det til dato er den bedste router jeg har haft, nem opsætning, stabil og hurtig, vil tro den opfylder dine krav.
Rasmus Christensen

Til top
Ulvaren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-Maj-2004
Point: 401
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2010 kl. 09:31
Jeg har lige fået en Linksys E3000, som er rigtig stærk på den trådløseside, men klarer også 1000mbit ved fast fortrådning.
Kører 2 frekvenser ved trådlød 2,4 og Mhz.
Er meget let at sætte op, man kan orette en USB nøgle som så sættes i den PC der skal på nettet. 
Logitech® Harmony®

Philips 47PFL9664/12
Sonos Connect
Linksys E3000
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu