|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 08:06 |
Jeg er ved at opgradere vores hjem elektronisk og mangler så nu en rigtig god router som kan klare at sende trådløse data rundt i hele hytten. Så hvad bør jeg kigge efter og hvis jeg køber ny kraftig router, skal jeg så også have nye adaptere til vores 2 stationære pc'ere, hvor vi nu har en gammel netgear dims?
mvh peter
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
Du kan jo overveje om den også skal have indbygget ADSL modem, IP tlf. adapter, printserver osv. så du kun behøver én boks til det hele.
Nye routere har trådløs N standard (op til 300 Kbps), det understøtter dine gamle adaptere sikkert ikke. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Bananabot ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() |
Denne kunne være et udemærket billigt alternativ: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=87714&title=dlink-655-trdls-router-slges
Men det afhænger selvfølgelig af hvilke opgaver dit netværk skal udføre.. |
|
![]() |
|
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() |
det som min router skal er aqt kunne dække helehuset godt(170 kvm i et plan), det skal kunne sende musik og måske også baseball og nfl stream via gamepass i HD kvalitet til et trådløst fjernsyn eller min dune HD, hvis jeg køber sådan en. Er det ikke det en Dune Hd også kan bruges til?
|
|
![]() |
|
Rasmusjc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Har selv købt den her for nylig netgear wndr3700, og må sige at det til dato er den bedste router jeg har haft, nem opsætning, stabil og hurtig, vil tro den opfylder dine krav.
|
|
Rasmus Christensen
|
|
![]() |
|
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
![]() |
Jeg har lige fået en Linksys E3000, som er rigtig stærk på den trådløseside, men klarer også 1000mbit ved fast fortrådning.
Kører 2 frekvenser ved trådlød 2,4 og Mhz.
Er meget let at sætte op, man kan orette en USB nøgle som så sættes i den PC der skal på nettet.
|
|
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |