|
Ny runde |
Besvar |
Forfatter | |
Iced
Junior bruger Oprettet: 19-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
Emne: Ny runde Sendt: 26-Juli-2004 kl. 21:22 |
Kommer der mon en ny runde af salget af jvc dr-mh30 til den samme gode pris, eller måske en bedre pris af pioneer dvr-720, jeg er ikke sprunget på nogen endnu fordi jeg godt kunne tænke mig at se nogen anmeldelser, pioneer kommer nok til at lægge tæt op ad dvr-5100 så den er der ikke de store problemer med, men jvc er jo længere nede i pris.
Men den har man jo ikke set noget fra endnu. |
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7885 |
Sendt: 28-Juli-2004 kl. 07:40 |
Det kunne da godt være en mulighed, at lave et fællesindkøb på enten JVC DR-MH20/30 eller Pioneer DVR-720 efter, at der er kommet anmeldelser af dem
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
dkoclni
Super bruger Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
Sendt: 28-Juli-2004 kl. 08:21 |
Jeg kunne helt sikkert godt være frisk på et fællesindkøb af 720'eren. Har endnu ikke fundet så meget info om 30'eren - så den er endnu ikke inde i overvejelserne. Virker som om der må være sparet noget væk på den, siden prisen er så meget lavere.
|
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7885 |
Sendt: 28-Juli-2004 kl. 09:42 |
Jeg tror ikke der er sparet noget på DR-MH30 - butiksprisen er i omegnen af 10.000,- !
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
dkoclni
Sendt: 28-Juli-2004 kl. 10:04 |
Ja, jeg der var det mig der var lige hurtig nok - havde set på prisen på 20'eren i stedet for 30'eren. Sidder i øvrigt og læser gladeligt på trådene i JVC DR-MH30 - erfa-emne. som er ganske gode, også med sammenligning af pioneer modellerne, hvis man som mig, endnu ikke er helt sikker på om det skal være det ene eller andet. |
|
dkoclni
Sendt: 28-Juli-2004 kl. 12:35 |
HE - ja, så har jeg så brugt hele dagen på at surfe information om DR-MH30'eren - man har vel sommerferie! Jeg trækker mine ord igen om at være med på køb af 720'eren - jeg vil meget hellere have en DR-MH30 - så regn med mig hvis det skulle blive aktuelt! Redigeret af dkoclni |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |