|
Ny Samsung HDD bdd 8200 |
Besvar ![]() |
Side <1 111213 |
Forfatter | |
Church ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2012 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Mvh Erik
|
|
![]() |
|
GustavB ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Jeg har en BD D8200N/XE samt et CI+ modul fra Boxer med et Flex8 abonnement incl TV2.
Jeg kan desværre ikke se en eneste af de nye TV2 HD kanaler, f.eks TV2 Danmark HD. Jeg får at vide at det er en kodet kanal. Faktisk mener jeg, at Boxer i en 3-ugers periode sender disse nye kanaler ukodet. Jeg har for at være på den sikre side lavet en fuldstændig nulstilling af apparatet. Jeg kan godt se de nye ZDF, TV2 Norge og TV4 Sverige. Da BD8200N/XE skulle have dobbelt T2 tuner og mit modul er af typen CI+ er jeg lidt på bar bund, hvad årsagen kan være til at jeg ikke kan se T2-kanalerne. ![]() Jeg bor i Roskilde Mvh Gustav
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Du skulle kunne modtage dem.
http://www.boxertv.dk/kundeservice/om-boxer/Presse/Pressemeddelelser/29marts2012/ Havde selv lidt problemer fra start,kunne kun se de 3 udenlandske, Men nu har modtageren fået opdateret boxen,så nu virker det. Skal dog siges at jeg bruger Humax HD+ boks,men det kunne jo være det var det samme med Sansung. Mvh. |
|
![]() |
|
Kavi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 198 |
Jeg modtager via en BD-D8200N med Cl+'modul og et
boxerkort. Da jeg foretog søgningen i aftes, fandt den 55 kanaler. Deriblandt var
både TV2danmarkHD, TV2filmHD, 6'erenHD, alle ukrypterede (formentlig
kun i disse første dage med HD - jeg har ellers fravalgt TV2(incl.news),
da jeg finder sendefladen sensationspræget og news-værterne gevaldigt umodne,
generelt)
Jeg har et såkaldt flex8 abn. hos boxer og jeg modtager signal fra lynettesenderen på amager via en lille hjemmelavet dipolantenne. (Afstand 5-6 km.) Foreløbigt har jeg ikke observeret pixeleringer eller andre forringelser. Har også ladet fjernsynet med en alm. dvb-T'tuner snuse frekvenserne igennem. Det fandt kun 41 kanaler. Udover det self. ikke har kunne finde HD'kanalerne, så er Stv4'malmø, norge2 samt ZDF også forsvundet. :( Dette var nu også varslet :) |
|
-
There are only 10 types of people. Those who understand binary and those who don't. - Samsung LE 40c755R2W & Stueant til 13 kr Samsung BD-D8200N (dvb T2/C) Sagem DTR94250TA HD LG RH7500 & RH277H |
|
![]() |
|
GustavB ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Jeg har nu lokaliseret fejlen til mit CI+ modul, som blev leveret af Boxer. Jeg fik meddelelsen 'krypteringsfejl' på alle de nye TV2 HD kanaler. Jeg har haft lejlighed til at prøve et andet CI+ modul på mit udstyr, og det virkede perfekt. Jeg har ydermere prøvet mit CI+ modul hos en TV-forhandler med noget helt andet udstyr, og her fremkom samme fejl. Det skal siges til Boxer's ros, at de ombytter mit modul uden videre Mvh Gustav
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 111213 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |