recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NY Samsung opdate
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NY Samsung opdate

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 732
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cccd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: NY Samsung opdate
    Sendt: 14-Januar-2015 kl. 13:06
Hej 

Der er kommet en ny opdate i dag til mit HU7505,,,, VER. 2200

Men ved ikke om jeg tør lave denne opdate, da jeg ingen problemer har nu med ver. 2180

Alt har kørt perfekt indtil nu !

Er der nogen der har lavet en opdate fra ver. 2180 til ver. 2200  ????

Og hvordan køre det så efter denne opdate ??

Og hvad nyt er der i den nye ver 2200 ??

Redigeret af cccd - 14-Januar-2015 kl. 13:06

Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2015 kl. 13:45
En "gylden" regel ved nye firmwares er at hvis du ikke har nogen problemer eller ikke savner evt. nye funktioner i den nye firmware, så lad være.

Du kan jo altid opdatere på et senere tidspunkt hvis det skulle blive aktuelt.

EDIT: Ovenstående gælder selvfølgelig ikke hvis en ny firmware løser sikkerhedsproblemer.

Redigeret af Pallec - 14-Januar-2015 kl. 13:47
Til top
jonlanghoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juni-2008
Sted: Danmark
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonlanghoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2015 kl. 14:13
Kan man ikke se et sted hvad denne opdatering indeholder?
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cccd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2015 kl. 14:13
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

En "gylden" regel ved nye firmwares er at hvis du ikke har nogen problemer eller ikke savner evt. nye funktioner i den nye firmware, så lad være.

Du kan jo altid opdatere på et senere tidspunkt hvis det skulle blive aktuelt.

EDIT: Ovenstående gælder selvfølgelig ikke hvis en ny firmware løser sikkerhedsproblemer.

Det er jo også det jeg er obs på  Wink

Men jeg ved jo ikke hvad den nye version har at byde på ??

Det er det jeg efter-spørg, om der er nogen der ved ?

Det kunne jo evt godt være en sikkerheds opdate eller opdate til netflix app !!

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2015 kl. 14:26
Samsung vedlægger desværre aldrig nogen changelog.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Bruger udmeldt 20 Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 31-December-2005
Sted: Denmark
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 20 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2015 kl. 14:28
Jeg har opdateret uden problemer. Jeg har haft et underligt problem med at der kommer en blå boks frem i toppen af skærmen med teksten "Netværkskabel frakoblet" og det er det ikke, jeg kan umiddelbart efter gå ind og tjekket netværket og alt virker som det skal.

Dén meddelse har jeg ikke set siden opdateringen, det kan jo være et tilfælde, men jeg gad også gerne se en ændringsliste på den nye firmware
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Point: 964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2015 kl. 21:07
Jeg har opdateret igår og afprøvet diverse ting bla Netflix og HBO , og har ikke fundet nogen fejl,
havde iøvrigt ingen problemer inden opdatering. Model 7505.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2015 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af johnny57 johnny57 skrev:

Jeg har opdateret igår og afprøvet diverse ting bla Netflix og HBO , og har ikke fundet nogen fejl,
havde iøvrigt ingen problemer inden opdatering. Model 7505.

Jeg har også lagt level 2200 på mit 7505 og alt fungerer stadig perfekt.
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 666
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2015 kl. 01:22
Jeg har også opdateret uden problemer. Men skidt at Samsung ikke kan vedlægge changelog. 
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cccd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2015 kl. 18:49
Ja så har kyllingen også ver. 2200 på sit samsung 7505  Thumbs Up

Kan ikke se nogen ændringer, men bedst af alt, heller ingen ubehaglige overraskelser Big smile

Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2015 kl. 16:52
Har lige fået mit 65" Samsung HU7505 op og det fandt automatisk en ny opdatering 1026.1 og nyeste på Samsung.dk er 1027.1.

Hvorfor nogle får en der hedder 2200 og andre 1027.1 aner jeg ikke. Er jeres parallel import?

Er ovenud til freds med mit 7505 :) Ingen bleeding, ingen banding eller DSE og Netflix virker bare selvom jeg var noget nervøs da den hentede opdateringen under opstart. 
Til top
Bruger udmeldt 20 Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 31-December-2005
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 20 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2015 kl. 16:55
Nej mit HU7505 er købt i Fona, så det bliver nok ikke mere dansk import end dét ;-)

Min opdatering hedder også 2200, aner ikke om det gør nogen forskel

Redigeret af donlon - 16-Januar-2015 kl. 16:56
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu