recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NY Samsung opdate
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NY Samsung opdate

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2015 kl. 17:40
1027.1 er den store USB opgraderingsfil som man lægger på via USB nøgle.

De højere numre kommer ved de efterfølgende små opgraderinger, der kommer løbende.
Det er lidt forvirrende at de ikke er nævnt inde på Samsung support siden.
Det ville klæde dem med en oversigt og tilhørende changelog.
Til top
Bruger udmeldt 20 Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 31-December-2005
Sted: Denmark
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 20 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2015 kl. 17:51
Opgraderingen er da ikke afhængig af mediet det kommer fra, du får det til at fremstå som hvis man opgraderer via USB så får man den "store" kontra den anden, mindre, via Internettet...
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2015 kl. 18:18
Oprindeligt skrevet af donlon donlon skrev:

Opgraderingen er da ikke afhængig af mediet det kommer fra, du får det til at fremstå som hvis man opgraderer via USB så får man den "store" kontra den anden, mindre, via Internettet...

Nu var det bare for at forklare det numre som I var forvirret over (selv tak i øvrigt).

1027.1 er den store opgradering og du kan da ganske rigtigt lægge den på ved at lade fjernsynet tygge på den i timevis i stedet for at benytte USB hvis du synes det er sjovt.
Til top
Bruger udmeldt 20 Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 31-December-2005
Sted: Denmark
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 20 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2015 kl. 18:33
Mit TV tygger da ikke på noget som helst, det tog under 5 minutter at opdaterer via internettet Wink

Redigeret af donlon - 16-Januar-2015 kl. 18:34
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2015 kl. 21:46
Oprindeligt skrevet af Bladerunner Bladerunner skrev:

1027.1 er den store USB opgraderingsfil som man lægger på via USB nøgle.

De højere numre kommer ved de efterfølgende små opgraderinger, der kommer løbende.
Det er lidt forvirrende at de ikke er nævnt inde på Samsung support siden.
Det ville klæde dem med en oversigt og tilhørende changelog.

Dvs 1027.1 svarer til 2200?

Men når nu jeg lod mit TV opdatere OTA skulle jeg så ikke forvente at gå fra 1026.1 til 2200 siden det er online?

Lige pt. siger mit TV 1026.1 under softwareopdatering.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2015 kl. 23:14
Hvad hvis du sætter den til at søge efter en opdatering?

Jeg ville tro at du skal lægge denne på:

Firmware

Opgraderingsfil (USB)

All OS, 1960.37 MB, exe, Multisprogdisplay
Version : 1027.1
2015.01.14

Taget herfra:
http://www.samsung.com/dk/support/model/UE65HU7505TXXE
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu