|
NY Samsung opdate |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1027.1 er den store USB opgraderingsfil som man lægger på via USB nøgle.
De højere numre kommer ved de efterfølgende små opgraderinger, der kommer løbende. Det er lidt forvirrende at de ikke er nævnt inde på Samsung support siden. Det ville klæde dem med en oversigt og tilhørende changelog. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 20 ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
Opgraderingen er da ikke afhængig af mediet det kommer fra, du får det til at fremstå som hvis man opgraderer via USB så får man den "store" kontra den anden, mindre, via Internettet...
|
|
![]() |
|
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Nu var det bare for at forklare det numre som I var forvirret over (selv tak i øvrigt). 1027.1 er den store opgradering og du kan da ganske rigtigt lægge den på ved at lade fjernsynet tygge på den i timevis i stedet for at benytte USB hvis du synes det er sjovt. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 20 ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
Mit TV tygger da ikke på noget som helst, det tog under 5 minutter at opdaterer via internettet
![]() Redigeret af donlon - 16-Januar-2015 kl. 18:34 |
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
Dvs 1027.1 svarer til 2200? Men når nu jeg lod mit TV opdatere OTA skulle jeg så ikke forvente at gå fra 1026.1 til 2200 siden det er online? Lige pt. siger mit TV 1026.1 under softwareopdatering.
|
|
![]() |
|
Hvad hvis du sætter den til at søge efter en opdatering?
Jeg ville tro at du skal lægge denne på: Firmware Opgraderingsfil (USB) All OS,
1960.37 MB,
exe,
Multisprogdisplay http://www.samsung.com/dk/support/model/UE65HU7505TXXE |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |