Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Spike
Junior bruger
Oprettet: 07-November-2006
Status: Offline
Point: 46
|
Emne: NY SERVICE-LØSNING TIL 37pf9731 ? Sendt: 01-Maj-2007 kl. 18:56 |
Hej alle.....
Fik mit tv tilbage fra rep d.26/4-2007 efter tre uger og kunne umiddelbart konstatere at fejlen ikke var udbedret.
Har lige talt med SCV og fik en forklaring om at de havde foretaget en en ny service-løsning hvor de havde ændret i strømfornsyningen og at der ville gå 14 dage før man kunne se en forbedring.
softwaren på tv'et hedder JX3IE-0.48.20.0 og stammer fra 13/7-2006, syntes virker lidt underligt.
Har andre hørt lignende forklaring og har nogen erfaring med de ¨14 dage inden forbedring¨
|
 |
Bruger udmeldt 31
--
Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
|
Sendt: 01-Maj-2007 kl. 19:16 |
Spike skrev:
Hej alle.....
Fik mit tv tilbage fra rep d.26/4-2007 efter tre uger og kunne umiddelbart konstatere at fejlen ikke var udbedret.
Har lige talt med SCV og fik en forklaring om at de havde foretaget en en ny service-løsning hvor de havde ændret i strømfornsyningen og at der ville gå 14 dage før man kunne se en forbedring.
softwaren på tv'et hedder JX3IE-0.48.20.0 og stammer fra 13/7-2006, syntes virker lidt underligt.
Har andre hørt lignende forklaring og har nogen erfaring med de ¨14 dage inden forbedring¨
|
LOL...
En strømforsyning med 14 dages opvarmningstid....
Er uddannet Elektronikmekaniker - godt nok for længe siden - men har aldrig hørt noget så åndsvagt...
|
 |
Tsunde
Guld medlem
Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 597
|
Sendt: 01-Maj-2007 kl. 19:18 |
Hvilkrn fejl blev det sendt ind med?
Lyder godt nok som en teknikker der havde brug for en "god" undskyldning i en fart 
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
 |
Ole
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 04-April-2005
Sted: Denmark
Point: 874
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 07:00 |
Det er ikke første gang jeg hører om det (prøv at kigge efter det her i forum.)
Jeg må sige, at jeg er noget tvivlende, men jeg er så godtroende, at jeg ikke tror på, at Philips vil lave en sådan serviceløsning, hvis den ikke virker - det ville være selvmord.
...Ole
|
Moderator, recordere.dk
|
 |
Spike
Junior bruger
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 13:10 |
Ole skrev:
Jeg må sige, at jeg er noget tvivlende, men jeg er så godtroende, at jeg ikke tror på, at Philips vil lave en sådan serviceløsning, hvis den ikke virker - det ville være selvmord.
...Ole
|
Ja.. for da jeg nævnte modelnr. sagde han nemlig at de tidligere havde skiftet panel og opdateret software, men at det ikke fungerede, så nu havde det fundet en løsning der virkede- altså med ny strømforsyning.
Men der er jo ikke andet at gøre end at vente og håbe på mit tv til 22,500 kommer til at virke perfekt
|
 |
Ullum
Guld medlem
Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
|
Sendt: 02-Maj-2007 kl. 13:14 |
Spike skrev:
Ole skrev:
...Ole
|
Ja.. for da jeg nævnte modelnr. sagde han nemlig at de tidligere havde skiftet panel og opdateret software, men at det ikke fungerede, så nu havde det fundet en løsning der virkede- altså med ny strømforsyning.
Men der er jo ikke andet at gøre end at vente og håbe på mit tv til 22,500 kommer til at virke perfekt
|
Det lyder jo ikke betryggende for de som allerede har fået udskiftet panel og software mon de bliver kontaktet og tilbudt den nye løsning.
Redigeret af Ullum - 02-Maj-2007 kl. 13:15
|
 |
Spike
Junior bruger
|
Sendt: 03-Maj-2007 kl. 12:49 |
[/QUOTE]
Det lyder jo ikke betryggende for de som allerede har fået udskiftet panel og software mon de bliver kontaktet og tilbudt den nye løsning.
[/QUOTE]
Tror jeg ikke du skal regne med sker automatisk....
Men det kunne være interessant og hører om alle får det samme at vide når de taler med SCV &nb sp;
|
 |