recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NY SERVICE-LØSNING TIL 37pf9731 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNY SERVICE-LØSNING TIL 37pf9731 ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Spike Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-November-2006
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Emne: NY SERVICE-LØSNING TIL 37pf9731 ?
    Sendt: 01-Maj-2007 kl. 18:56

Hej alle.....

Fik mit tv tilbage fra rep  d.26/4-2007 efter tre uger og kunne umiddelbart konstatere at fejlen ikke var udbedret.

Har lige talt med SCV og fik en forklaring om at de havde foretaget en en ny  service-løsning hvor de havde ændret i strømfornsyningen og at der ville gå 14 dage før man kunne se en forbedring.

softwaren på tv'et hedder JX3IE-0.48.20.0 og stammer fra 13/7-2006, syntes virker lidt underligt.

Har andre hørt lignende forklaring og har nogen erfaring med de ¨14 dage inden forbedring¨ 

Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2007 kl. 19:16
Oprindeligt skrevet af Spike Spike skrev:

Hej alle.....

Fik mit tv tilbage fra rep  d.26/4-2007 efter tre uger og kunne umiddelbart konstatere at fejlen ikke var udbedret.

Har lige talt med SCV og fik en forklaring om at de havde foretaget en en ny  service-løsning hvor de havde ændret i strømfornsyningen og at der ville gå 14 dage før man kunne se en forbedring.

softwaren på tv'et hedder JX3IE-0.48.20.0 og stammer fra 13/7-2006, syntes virker lidt underligt.

Har andre hørt lignende forklaring og har nogen erfaring med de ¨14 dage inden forbedring¨ 

LOL...

En strømforsyning med 14 dages opvarmningstid....

Er uddannet Elektronikmekaniker - godt nok for længe siden - men har aldrig hørt noget så åndsvagt...

Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2007 kl. 19:18

Hvilkrn fejl blev det sendt ind med?

Lyder godt nok som en teknikker der havde brug for en "god" undskyldning i en fart

Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
Ole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

recordere.dk teamet

Oprettet: 04-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 874
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 07:00

Det er ikke første gang jeg hører om det (prøv at kigge efter det her i forum.)

Jeg må sige, at jeg er noget tvivlende, men jeg er så godtroende, at jeg ikke tror på, at Philips vil lave en sådan serviceløsning, hvis den ikke virker - det ville være selvmord.

...Ole

Moderator, recordere.dk
Til top
Spike Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-November-2006
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 13:10
Oprindeligt skrevet af Ole Ole skrev:

Det er ikke første gang jeg hører om det (prøv at kigge efter det her i forum.)

Jeg må sige, at jeg er noget tvivlende, men jeg er så godtroende, at jeg ikke tror på, at Philips vil lave en sådan serviceløsning, hvis den ikke virker - det ville være selvmord.

...Ole

Ja.. for da jeg nævnte modelnr. sagde han nemlig at de tidligere havde skiftet panel og opdateret software, men at det ikke fungerede, så nu havde det fundet en løsning der virkede- altså med ny strømforsyning.

Men der er jo ikke andet at gøre end at vente og håbe på mit tv til 22,500 kommer til at virke perfekt

Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 13:14
Oprindeligt skrevet af Spike Spike skrev:

Oprindeligt skrevet af Ole Ole skrev:

Det er ikke første gang jeg hører om det (prøv at kigge efter det her i forum.)

Jeg må sige, at jeg er noget tvivlende, men jeg er så godtroende, at jeg ikke tror på, at Philips vil lave en sådan serviceløsning, hvis den ikke virker - det ville være selvmord.

...Ole

Ja.. for da jeg nævnte modelnr. sagde han nemlig at de tidligere havde skiftet panel og opdateret software, men at det ikke fungerede, så nu havde det fundet en løsning der virkede- altså med ny strømforsyning.

Men der er jo ikke andet at gøre end at vente og håbe på mit tv til 22,500 kommer til at virke perfekt

Det lyder jo ikke betryggende for de som allerede har fået udskiftet panel og software  mon de bliver kontaktet og tilbudt den nye løsning.



Redigeret af Ullum - 02-Maj-2007 kl. 13:15
Til top
Spike Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-November-2006
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2007 kl. 12:49

 

[/QUOTE]

Det lyder jo ikke betryggende for de som allerede har fået udskiftet panel og software  mon de bliver kontaktet og tilbudt den nye løsning.

[/QUOTE]

Tror jeg ikke du skal regne med sker automatisk....

Men det kunne være interessant og hører om alle får det samme at vide når de taler med SCV         &nb sp;   

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu