|
Ny skærm, min. 55" max 10k. Gode råd? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-December-2016 kl. 12:02 |
Halløj
Er i gang med hjælp til indkøb af en ny skærm til en kammerat. Han ved ikke så meget om hvad han skal kigge efter og var stort set klar til bare at køre i Elgiganten og købe nærmeste tilbud, så jeg kunne ikke lade være med at blande mig ![]() Så håber at i kan hjælpe mig en smule, da jeg ikke har studeret dette så meget for nylig.... Han vil gerne have min 55", måske lidt større, men formentlig max omkring 60" (ellers får han sikkert problemer med chefen ![]() Umiddelbart er hans max beløb omkring 10k. Han vil gerne have 4K og indbygget Netflix app. Ellers bruger han AppleTV og får tv via Waoo, så skal bruge deres boks, (så der er ikke behov for to tunere, ihvertfald lige nu). Nogle bud: Han havde selv set en reklame med Samsung 55KS8005. Det er vel et udmærket bud, men når han alligevel ikke skal bruge tunere, kan han vel lige så godt spare lidt mønt og gå efter KS7005? Panasonic 55/58DX7xx kunne også være et bud?? Sony 55" XD85 kunne også være et bud. Så hvad siger i, er der nogen jeg har overset (aner eksempelvis ikke noget om LG) Personligt ville jeg hælde mod Panasonic, med Sony som alternativ. (Primært pga. af egne erfaringer/test som og en smule skepsis i forhold til Samsung holdbarhed) Men hvad siger panelet, andre bud, for/imod diverse modeller etc?? |
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis han er i nærheden af Kbh har jeg en bestilling på et 60ks7005 han kan overtage til 8325kr. Det skal afhentes søndag inden kl 16
Redigeret af jesperKBH - 03-December-2016 kl. 10:27 |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
@ JesperKBH: Det skal jeg nævne for ham Ingen andre der har noget at bidrage med?
|
|
![]() |
|
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
Har I læst lidt reviews/test på http://flatpanels.dk/? Det er vel et godt sted at starte.
|
|
![]() |
|
Ja, har studeret anmeldelser og det er jo også derfra de skærme jeg nævner stammer fra...
Men håbede jo lidt på at der var nogen der gad dele lidt input herinde...
|
|
![]() |
|
Havelund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
Den ville jeg springe på hvis jeg var ham. Super god pris og så 60". |
|
![]() |
|
Han har ikke mulighed for at hente inden fristens udløb..
Ingen kommentarer ellers??
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |