recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny software til 37PF9731D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy software til 37PF9731D

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Brons Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2007 kl. 17:09

Hej

Jeg har istalleret den opd, med det resultat at mine digital kanaler er væk nu. mit tv kan ikke finde dem mere. ej heller manuelt med samme antenne opsætning som før.....Mystisk!

Vil gerne høre om andre har været ude for det samme?

Til top
AllanHvass Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Juni-2006
Point: 149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2007 kl. 17:27
Det plejer vist at ske efter installation af ny firmware. Har ikke min skærm nu - den er til rep... Men vist nok noget med at du skal lave en reset af skærmen, fjerne strøm helt fra skærmen, så sætte strøm til igen og lave en ny kanalsøgning fra bunden.
Med venlig hilsen
Allan Hvass
Til top
allan_sim Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-August-2005
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2007 kl. 17:29

Der er ingen problemer med de digitale kanaler ved mig, når jeg laver en søgning fra bunden. Og ambilight fungerer nu også upåklageligt ved 1080i. Så mangler jeg bare et nyt panel....

Philips 37PF9731D * Oppo DV971H * Panasonic DMR-EH50 * Denon AVR-1906 * Pure DRX-702 * Cambridge Azur 340C * Dali Concept6+AW10
Til top
HAbild Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-September-2006
Sted: Spain
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 00:05

Hej Alle

Den fil som der linkes til af AH, er nøjagtig den samme fil som jeg hentede på philips´s hjemmeside i slutningen af november måned 2006. Men det er ikke vigtig for mig om den er frigivet på det ene eller det andet tidspunkt. Efter at have opdateret med filen som AH linker til, havde jeg håbet på at problemerne med de "grønne" streger forsvandt når jeg over HMDI vælger et 1080i input, men det gjorde det ikke. Jeg har der imod fået følgende nu endnu breddere bjælke i venstre side af skærmen. Se de vedhæftede billeder. Mit spørgsmål til de erfarende herinde, har jeg desværre også et panel med fejl på ?

\Vh
Henrik Abild
Philips 37PF9731D
LG RH200MH
Til top
Baron von Wulff Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2007
Point: 96
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 00:28
Oprindeligt skrevet af HAbild HAbild skrev:

Den fil som der linkes til af AH, er nøjagtig den samme fil som jeg hentede på philips´s hjemmeside i slutningen af november måned 2006. Men det er ikke vigtig for mig om den er frigivet på det ene eller det andet tidspunkt. Efter at have opdateret med filen som AH linker til, havde jeg håbet på at problemerne med de "grønne" streger forsvandt når jeg over HMDI vælger et 1080i input, men det gjorde det ikke. Jeg har der imod fået følgende nu endnu breddere bjælke i venstre side af skærmen. Se de vedhæftede billeder. Mit spørgsmål til de erfarende herinde, har jeg desværre også et panel med fejl på ?

Ja den har samme ZIP navn som før - men det er ikke den samme fil inden i. den er også lidt større og dateret 20/2-07.

Men jeg har også opdateret med den nye  software - men har ikke den grønne linie, som du har. Så det er ikke umiddelbart en software fejl - hvis den stadig er der efter du har installeret 0.87.0.0 . Men om det er dit panel ved jeg ikke. Har du fået skiftet dit panel og/eller har du de persienner, vi andre slås med og er ved at få lavet, ved at få skifte panelet?

Mvh.
Wulff
Til top
HAbild Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 00:35

Hej Wulf

Har du evt. et billede af et TV med "persienner" ?

Det eneste jeg har fortaget mig med mit TV siden jeg købt er opdatering af software.

Jeg vil prøve at opdatere endnu en gang også prøve at "kold starte" TV'et som det er foreslået tidligere.

\Vh

Henrik Abild

\Vh
Henrik Abild
Philips 37PF9731D
LG RH200MH
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 00:55

Hej Wulf

Har du evt. et billede af et TV med "persienner" ?

Det eneste jeg har fortaget mig med mit TV siden jeg købt er opdatering af software.

Jeg vil prøve at opdatere endnu en gang også prøve at "kold starte" TV'et som det er foreslået tidligere.

\Vh

Henrik Abild

Jeg har ikke selv et billede - men du kan se et (eller flere) her i denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16298& PN=0&TPN=1

Mvh.
Wulff
Til top
HAbild Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 01:05

Hej Wulf

Resultatet af min "kold start" overrasker mig lidt. Kunne ikke gen-installere softwaren, hverken automatisk eller manuelt !! Har du oplevet noget tilsvarende?

De skygger som er på billederne i den "lange" tråd har jeg ikke oplevet "endnu" er jeg vist nærmest nødt til at skrive.

\Vh

Henrik Abild

\Vh
Henrik Abild
Philips 37PF9731D
LG RH200MH
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 01:18

Hej Wulf

Resultatet af min "kold start" overrasker mig lidt. Kunne ikke gen-installere softwaren, hverken automatisk eller manuelt !! Har du oplevet noget tilsvarende?

De skygger som er på billederne i den "lange" tråd har jeg ikke oplevet "endnu" er jeg vist nærmest nødt til at skrive.

\Vh

Henrik Abild

Nej det virkede første gang jeg prøvede. har du pakket zip-filen ud på USB nøglen så den hedder: autorun.upg    ?

Hvilken version siger tv du har nu?

Redigeret af Baron von Wulff - 24-Februar-2007 kl. 01:18
Mvh.
Wulff
Til top
HAbild Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 01:21

Der står at det er den nyeste version, måske kan man ikke installere den flere gange?

\Vh
Henrik Abild
Philips 37PF9731D
LG RH200MH
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 01:24

Der står at det er den nyeste version, måske kan man ikke installere den flere gange?

Nej - jeg tror kun den kan installeres en gang, så hvis det er version 0.87.0.0 . så skulle du være opdateret.

Redigeret af Baron von Wulff - 24-Februar-2007 kl. 01:24
Mvh.
Wulff
Til top
HAbild Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 01:50

Det er version JX31E-0.87.0.0

og jeg har desværre stadig den grønne streg i venstre side af skærmen, når jeg via HDMI sender et 1080i input til TV'et.

Det undre mig også at der i menubjælken, når bruger AV tasten kun står 1080 nu. Med den gamle software stod der 1080i !

\Vh

Henrik Abild

\Vh
Henrik Abild
Philips 37PF9731D
LG RH200MH
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu