|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Baron von Wulff ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
OK - så ved jeg faktisk ikke hvad der er galt. Når jeg ikke har fejlen, kan det skyldes, at jeg endnu ikke har DVD udstyr, der kan anvende HDMI, end sige 1080. (men det kommer snart |
|
Mvh.
Wulff |
|
![]() |
|
AllanHvass ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() |
Hmm, på http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=383684&p age=64 nederste posting er der en anden der rapporterer at denne nye version endeligt fixer green line for ham. Er du sikker på, at du har fået hældt updaten rigtigt på? |
|
Med venlig hilsen
Allan Hvass |
|
![]() |
|
HAbild ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Spain Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Hej Allan Ja, jeg vil mene at alt er som det skal være. Kan ikke opdatere med den samme fil længere. Så derfor formoder jeg at det hele er "skruet" sådan sammen at det ikke er muligt at installere den samme fil flere gange. Problemet med den grønne streg i venstre side af skærm er der kun når TV'et tvinges i bredformat. Men nu prøver jeg lige at ligge den gamle version på igen, for med det samme at skifte til den ny. Så smider jeg lige en besked med resultatet. Ændre det ikke noget tager jeg et par billeder af det hele og sender til philips. På mig virker det som deres test folk ikke får prøvet alt af inden de sender en ny software release på markedet. \Vh Henrik Abild
|
|
\Vh
Henrik Abild Philips 37PF9731D LG RH200MH |
|
![]() |
|
HAbild ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Spain Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Hej igen AH og andre... Jeg bliver heldigvis aldrig for gammel til at indrømme en delvis fejl "40" eller så kender jeg bare ikke mit eget TV´godt nok endnu. Men så lærer man også hele tiden noget nyt. Den "grønne" streg i venstre side af billedet, se det vedhæftede billede, har nu "trimmet" væk. Ellers så har jeg få centret billedet, 1 af 2. Måske var det en af ungerne som havde fået trykket lidt på knapperne på fjernbetjeningen. Under alle omstændigheder kunne jeg blot ved at "flyttet" billedet med "piltasterne" omkring "OK" knappen på fjernbetjeningen få centret billede så meget i "Bredformat" at der absoult INGEN "grønne" streger er længere ved et HDMI input signal på 1080i. \Vh Henrik Abild
Redigeret af Ole - 24-Februar-2007 kl. 16:24 |
|
\Vh
Henrik Abild Philips 37PF9731D LG RH200MH |
|
![]() |
|
Ole ![]() Guld medlem ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
![]() |
Undskyld jeg redigerer i dit indlæg HAbild. Jeg har lige tilladt mig at justere billedet, så det passer til forummets format. ...Ole |
|
Moderator, recordere.dk
|
|
![]() |
|
AllanHvass ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() |
Så for os som er "tvunget" til at leve med et reparereret 37PF9731D er det godt nyt på godt nyt. Ser umiddelbart ud til at panelfejlen er fixet og med software update er både 1080i ambilight og green line fixet. Personligt er jeg så kun spændt på om de seneste updates har gjort dithering / macro blocking bedre. Har ikke software opdateret overhovedet så kørte stadig med .24 versionen. Bliver interessant at se, når skærmen kommer tilbage. P.S.: At jeg stadig mener at denne skærm er den bedste og fedeste LCD skærm på markedet ændrer ikke ved at jeg samtidigt mener, at Philips i dette forløb har vist sig som et bondefanger firma at værste skuffe. |
|
Med venlig hilsen
Allan Hvass |
|
![]() |
|
mikkelp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2004 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
En sjov forskel fra før jeg opdaterede er at der nu står "1080" under "i+" og ikke "1080i"... Dog er det stadigt et 1080i der afbilledes såvidt jeg kan se.
|
|
![]() |
|
tekno ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2006 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
|
![]() |
|
tekno ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2006 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Macro block behøver ikke at stamme fra TV, det kan meget let komme fra det matriale du ser eller bruger en billig opscaleringskredsløb. Jeg har det samme problem med en X2000 fra Sony, de siger det er filmen jeg ser der er problemet. |
|
![]() |
|
AlexKBH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Release notes for den seneste firmware opgradering:
JX31E_87.0
• audio improvement when zapping channels with settopbox connected via HDMI • green line on side of screen within DVD player in 1080i mode • improved picture behaviour with N-box with HDMI • improvement picture for 37PF9731D/10 set • improvement ambilight behaviour in 1080I mode |
|
![]() |
|
NielsS ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Efter opdatering har jeg fået en irriterende fejl. Når jeg slukker fjernsynet gør jeg det altid på nederste knap på siden af skærmen, og når jeg så tænder igen så starter det i hovedmenuen. Er der andre der har samme oplevelse efter opdatering?
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Nogle der oplever et decideret bedre billede? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |