recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Sony Blu Ray på vej ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy Sony Blu Ray på vej ?

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Butiksassistent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 251
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny Sony Blu Ray på vej ?
    Sendt: 08-Februar-2008 kl. 22:34
Min sjette sans siger mig, at Sony præsenterer en ny Blu Ray afspiller i 4000 kroners klassen med True-hd over HDMI 1.3 Mandag den 18. Februar. Men jeg har ikke kunnet få det bekræftet. Har surfet på Area DVD.de og Sony.de uden resultat. Nogen som har hørt noget ? Har kun fået bekræftet Philips har præsenteret sin nye model.

Redigeret af Butiksassistent - 29-April-2008 kl. 00:28
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2008 kl. 22:40

Oprindeligt skrevet af Butiksassistent Butiksassistent skrev:

Min sjette sans siger mig, at Sony præsenterer en ny Blue Ray afspiller i 4000 kroners klassen med True-hd over HDMI 1.3 Mandag den 18. Februar. Men jeg har ikke kunnet få det bekræftet. Har surfet på Area DVD.de og Sony.de uden resultat. Nogen som har hørt noget ? Har kun fået bekræftet Philips har præsenteret sin nye model.

Hej , nu du er igang kan du så ikke lige sende mig de 7 lotto tal til imogen på min mail.....

Nå , du må være rimelig sikker , er det alt du har hørt ?...

MVH

TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2008 kl. 23:05
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Min sjette sans siger mig, at Sony præsenterer en ny Blue Ray afspiller i 4000 kroners klassen med True-hd over HDMI 1.3 Mandag den 18. Februar. Men jeg har ikke kunnet få det bekræftet. Har surfet på Area DVD.de og Sony.de uden resultat. Nogen som har hørt noget ? Har kun fået bekræftet Philips har præsenteret sin nye model.

Hej , nu du er igang kan du så ikke lige sende mig de 7 lotto tal til imogen på min mail.....

Nå , du må være rimelig sikker , er det alt du har hørt ?...

MVH

Nej jeg er IKKE rimelig sikker desværre. Det var noget med at bestillingssytemet skrev ny vare ny pris ny leverings dato. Jeg har bestilt 1 stk. Og så må vi se om det er den gamle model S 300 som gemmer sig i kassen eller ny model.
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2008 kl. 00:32

De skulle nu hellere præsentere en ny model med ikke bare Dolby TrueHD, men også DTS-HD Master Audio som der er på så mange titler efterhånden.

Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2008 kl. 20:27
Den udgående model S300 sælges fra mandag 28. april til 2.999 kr. Hos bl.a Expert hvis nogen mangler en billig blue-ray afspiller.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2008 kl. 20:30

Den udgående model S300 sælges fra mandag 28. april til 2.999 kr. Hos bl.a Expert hvis nogen mangler en billig blue-ray afspiller.

Kalder du det billigt Pana BD 30 er da billigere, nyere og bedre...

Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2008 kl. 20:40
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Kalder du det billigt Pana BD 30 er da billigere, nyere og bedre...

Ja jeg synes den er billig fordi der medfølger 6 gratis dvd,er. Jeg kender ikke Pana BD  30. Men hvis den er bedre, kan det jo være ligemeget med de 6 gratis dvd,er
Til top
zirio Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 11-Juni-2007
Point: 878
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2008 kl. 21:37
Den er klasser bedre!..Men hvis man bare skal have noget der kan spille BD og er ligeglad med billed og lyd, så kan man da godt tage en S300...
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2008 kl. 23:54
Oprindeligt skrevet af zirio zirio skrev:

Den er klasser bedre!..Men hvis man bare skal have noget der kan spille BD og er ligeglad med billed og lyd, så kan man da godt tage en S300...
Jeg hører til den gruppe som kun lejer dvd film. Og i min by kan man endnu ikke leje blue-ray skiver. Så de eneste blue-ray skiver jeg har, er de medfølgende 6 gratis  3 Spiderman 3 Pirates Of Caribien. Jeg har dog været tilfreds med lyd og billede via min Sony X 3500 skærm. Men hvis det bliver muligt at leje blue-ray skifter jeg til Pana BD 30.
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Point: 772
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2008 kl. 02:15

Oprindeligt skrevet af zirio zirio skrev:

Jeg hører til den gruppe som kun lejer dvd film. Og i min by kan man endnu ikke leje blue-ray skiver. Så de eneste blue-ray skiver jeg har, er de medfølgende 6 gratis  3 Spiderman 3 Pirates Of Caribien. Jeg har dog været tilfreds med lyd og billede via min Sony X 3500 skærm. Men hvis det bliver muligt at leje blue-ray skifter jeg til Pana BD 30.

Ingen Blockbuster i nærheden? de udleje BD film. Om andre private er begyndt er uvist.

Her er forskellen imellem S300 og BD30: http://www.blu-ray.com/players/compare.php?checkbox42=68& ;checkbox55=56&submitB=Compare&action=compare

Der er sket en del updates med lyd, profil, opstarts tid (andres erfaringer), (xv colour? HDMI 1.1) som jeg kan læse det

Redigeret af Mr. Anderson - 27-April-2008 kl. 02:19
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2008 kl. 10:37
Ja der er sket meget siden S300 kom på gaden. BD30 ser ud til at være bedre på alle områder. Vi kan hverken leje eller købe blue-ray skiver i Ribe. Vi har mange store Video forretninger som får deres udlejningsfilm fra Video Club. Vil prøve at se på internettet om Video Club har blue-ray og så spørge i vores største video udlejningsforretning om de vil tage et par blue-ray hjem til udlejning.
Til top
GISMO1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-August-2006
Point: 183
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2008 kl. 13:06

Sony bdp-s500 test ved area får extra stjerne i test.

Der BDP-S500 begeistert mit der besten Bildqualität, die wir bislang bei einem Blu-ray-Player sehen durften.

Jo mere man ved , jo mere finder man udaf at man ikke ved.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu