|
Ny soundbar |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har selv denne : http://www.av-connection.dk/?PGr=6322
Den er jeg godt tilfreds med ! Hørte den og en del andre fra bla samsung og de lidt billigere soundbar fra jbl/harman hvor jeg ikke syntes at de var på højde med denne model. Den har god lyd og dybte og nu også til en fin pris ![]() Hvis du skal have endnu bedre lyd på, så skal du nok over i surround-system ! |
|
|
|
![]() |
|
Hugosarang ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
Den ser fin ud men er den 5.1?:) samt hvilket tv har du når du skal køre arc
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19834 |
Når du vil køre ARC, får du som regel kun stereo med over fra eksterne enheder. Det vil sige at det er kun når du ser tv at du får ordentlig surroundlyd med over.
I så tilfælde vil jeg hellere anbefale at du opprioriterer lyden i stereo frem for at gå efter 5.1. For øvrigt, vil du have en løs sub med dertil? Klaus |
|
![]() |
|
Hugosarang ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
Jeg har faktisk kig på denne lille sag.
http://www.sony.dk/electronics/sound-bars/ht-rt5 den har trådløs sub og 5.1, måske er den passende er lidt i tvivl om den spiller sammen med mit panasonic tv |
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
Nej den køre kun 2,1
Jeg bruger den samme med mit Samsung 7505 hvor det køre fint ! Se også her : http://www.whathifi.com/jbl/cinema-sb400/review
|
|
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
En Soundbar har IKKE Surround, da lyden kun kommer forfra. Hvis du skal have Surround, så skal der være baghøjttalere. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Du kan få lidt "Surroundagtig" lyd med f.eks. en Yamaha YSP. YSP står for Yamaha Sound Projector. Denne projektere lyden ud i rummet, og bruger faktisk væggene til at skabe lyden.
Jeg har en Yamaha YSP 2500, og jeg kan godt - ind i mellem, få lyden fra "baghøjtalerne". Problemet er, at man først får den næsten ideelle lyd hvis vægge er placeret indenfor omkring 4m og ret fri for "Obstacles". Under alle omstændigheder giver en YSP typisk mere bredde i lyden end en normal soundbar.
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Elgiganten har ofte en virkelig god Philips soundbar på tilbud. Modellen hedder vist HTL9100. Der medfølger en subwoofer.
Soundbaren er med aftagelige (trådløse og batteridrevede) sidepaneler, således du kan bruge dem som dedikerede baghøjtalere. Du får hermed ægte 4.1 lyd, modsat mange andre soundbars som kun simulere surround. |
|
![]() |
|
Aha den kigger jeg lige på tak for tippet. Men det står jo kun 2.1 og watt er kun 210 er det ikke lidt for lidt? :)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
210W. Hvor stor er de hal du skal bruge den i. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Er 210 meget? :)
|
|
![]() |
|
Hvor højt syntes du dit TV lyder når du skruer højt op for det.? Højt nok vil jeg tro, det har højst 10 W. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |