|
Ny spændende universal fjernbetjening Neeo |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2015 kl. 09:37 |
Den ser noget lækkere ud end Harmony og prisen afskrækker ikke. Fedt B&O ligende design af den fysiske fjernbetjening. Redigeret af Raskolnikov - 20-Januar-2015 kl. 09:37 |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ser spændende ud. Flot software og hardware design. Umiddelbart rammer de nøjagtig samme funktionaliteter som Harmony. Kunne dog godt have set en out of the box RF løsning.
Tak for linket :)
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Den er satme lækker:).. Tror lige det pauserede mit universal remote jagt
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Spændende - har pt en Harmony Remote og synes godt om muligheden for at konfigurere den på computeren - det er nemt og hurtigt i forhold til at skulle bikse rundt på selve enheden.
Lyder også spændende med mulighed for flere profiler og "forældrekontrol" - kunne dog godt tænke mig muligheden for en standard-profil og en "admin-profil", hvis man har behov for ekstra funktionalitet - hvis eks. surround-receiver eller fjernsyn skal konfigureres eller laves noget specielt med, som er udover daglig brug - så skal enheden have flere muligheder til rådighed - men rart, hvis de er gemt ved daglig brug. Gad vide om enheden vil kunne fjernstyre en Boxee Box over Bluetooth...? |
|
![]() |
|
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
Ser godt nok lækker ud må jeg sige :O
En skam jeg ikke har flere enheder i hjemmet pt som kunne kobles på, 1600,- er lidt for pebret til tv og receiver. Mac Mini ville også være lækker at kunne styre, den har trods alt en IR modtager i fronten. PS4 var heller ikke dårligt (den nævner de som "måske på et senere tidspunkt")
|
|
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |