recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny spændende universal fjernbetjening Neeo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny spændende universal fjernbetjening Neeo

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raskolnikov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny spændende universal fjernbetjening Neeo
    Sendt: 20-Januar-2015 kl. 09:37
Den ser noget lækkere ud end Harmony og prisen afskrækker ikke. Fedt B&O ligende design af den fysiske fjernbetjening. 

https://www.kickstarter.com/projects/1227115988/neeo-the-thinking-remote

Redigeret af Raskolnikov - 20-Januar-2015 kl. 09:37
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prospect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 09:57
Ser spændende ud. Flot software og hardware design. Umiddelbart rammer de nøjagtig samme funktionaliteter som Harmony. Kunne dog godt have set en out of the box RF løsning. 
Tak for linket :)
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 10:08
Den er satme lækker:).. Tror lige det pauserede mit universal remote jagt
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 10:39
Spændende - har pt en Harmony Remote og synes godt om muligheden for at konfigurere den på computeren - det er nemt og hurtigt i forhold til at skulle bikse rundt på selve enheden.
Lyder også spændende med mulighed for flere profiler og "forældrekontrol" - kunne dog godt tænke mig muligheden for en standard-profil og en "admin-profil", hvis man har behov for ekstra funktionalitet - hvis eks. surround-receiver eller fjernsyn skal konfigureres eller laves noget specielt med, som er udover daglig brug - så skal enheden have flere muligheder til rådighed - men rart, hvis de er gemt ved daglig brug.
Gad vide om enheden vil kunne fjernstyre en Boxee Box over Bluetooth...?
Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 10:52
Ser godt nok lækker ud må jeg sige :O
En skam jeg ikke har flere enheder i hjemmet pt som kunne kobles på, 1600,- er lidt for pebret til tv og receiver. 
Mac Mini ville også være lækker at kunne styre, den har trods alt en IR modtager i fronten.
PS4 var heller ikke dårligt (den nævner de som "måske på et senere tidspunkt") 
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu