|
Ny stationær, ca. 4-5k |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-August-2012 kl. 15:23 |
Jeg vil gerne høre om nogle er inde i det nye hardware og kan hjælpe med at lave en liste over godt komponenter?
Den skal bruges til CAD på fritidsstadiet med lidt rendering samt CAM. Jeg har ikke brug for et prof-gfx, men regner med at investere i en 27" skærm som Dell U2711, så det vil være fint med et lille gfx. Jeg spiller kun mindre krævende spil på min PC.. det er oftest kun DOTA. Jeg ønsker en PC med 2 ssd'er i RAID 0, så bundkortet må gerne understøtte dette. Jeg forestiller mig 2 stk. 128 gb Samsung 830. Jeg skal derfor bruge hjælp til: CPU RAM Bundkort Evt. GFX
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Liste over brugte programmer:
Solid Works 2012 Luxion Keyshot Pro (Solid Works render) HSMWorks (CAM, integreret i Solid Works) Evt. senere kunne det være lidt amatørredigering af full-HD videoer med filtre. De 4-5k skal gå til selve indmaden. Dvs. SSD(1 eller 2 stk), bundkort, CPU, RAM og evt. gfx. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |