|
Ny stationær computer? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2014 kl. 10:49 |
Jeg overvejer at købe en ny stationær computer så løb jeg over dette tilbud fra Aldi imorgen
http://www.aldi.dk/aldi_multimedie_pc_system_48_5_4046_13578.html Er det billigt eller kan man få noget der er bedere/vildere for samme pris eller billigere? Kom gerne med forslag. Tak |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan jo selv læse anmeldelsen og vurdere, om det er noget for dig:
http://www.altomdata.dk/staerk-stationaer-computer-med-kraftoverskud Bundkortet er skrabet. Der mangler USB 3.0-porte på bagsiden. Strømforsyningen er kun på 450W (og formentlig af tvivlsom kvalitet) og sammenholdt med kabinettets størrelse kommer man næppe til at sætte et stort grafikkort i maskinen på et senere tidspunkt. Der nævnes ikke noget om SSD-typen, men her kunne jeg også forestille mig, at man har valgt en billig model for at spare penge. Grafikkortet er et OEM som har mindre hukommelse og båndbredde end almindelige GTX 760-kort. CPU'en er OK. Den koster i løs vægt ca. 1300 kr. og ydelsen passer på prisen. Der er ikke tale om noget hverken godt eller dårligt tilbud. Man får, hvad man betaler for. Hvis maskinen passer til de behov, man har i dag og forventer at have måske de kommende 3 år, så er der vel ikke noget i vejen med det. Problemet er manglende fleksibilitet. Vil man gerne løbende kunne tilpasse den til skiftende behov og pengepung vil man nok hurtigt konstatere, at man skulle have bygget en maskine selv fremfor at købe en fix og færdig hos Aldi. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |