recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny stofa boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny stofa boks

 Besvar Besvar Side  <1 34567 8>
Forfatter
Besked
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Status: Offline
Point: 453
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jb17j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 14:07
ja det er på alle kanaler 

Mvh Jan B
Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Status: Offline
Point: 453
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jb17j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 14:38
sjovt Confused
nu har jeg taget antenne kabel af og har kun cat6 kabel sat på så kan den godt pause skal dog trykke 2 gang først gang går den i gang igen 2 tryk holde den mystisk.

Mvh Jan B
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af jb17j jb17j skrev:

sjovt Confused
nu har jeg taget antenne kabel af og har kun cat6 kabel sat på så kan den godt pause skal dog trykke 2 gang først gang går den i gang igen 2 tryk holde den mystisk.


Jeg har lige haft banket på vandrørene - jeg troede faktisk ikke du kørte med boksen på DVB-C, men kun rent ethernet (fremgår af første side).

Det du oplever med ethernet er et kendt problem. Første gang du trykker pause, så starter den en stream (sort skærm) anden gang, så pauser den faktisk.

Det er noget der kigges på.

Gør den ikke det samme hvis den er kablet med DVB-C?


Redigeret af zulfo - 12-November-2019 kl. 15:08
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Status: Offline
Point: 453
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jb17j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 15:31
På DVB-C så virker pause ikke. nå jeg trykker på pause kommer der skilt på ingen signal eller der komme en rød ring der køre rundt. ofte kan man trykke på tilbage spoling og der efter play så kan man pause.
har lige fået besked fra support at der er oprettet en sag 1934454
Mvh Jan B
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 15:42
Oprindeligt skrevet af tobywan tobywan skrev:

Nogen der har fået den til at virke med en Harmony?  Har elite modellen med blutooth

Nej har selv en Ultimate med hub. 

Men jeg kan ikke helt gennemskue om Harmony'en overhovedet kan kontrollere bluetooth enheder?

Ved godt at de kan styre nogle funktioner med bluetooth, men mener at have læst det ikke er alle funktioner.
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 15:43
I øvrigt oplever jeg at boksen går mister DVB-C forbindelsen når man hopper mellem apps og TV via DVB-C.

Går ud fra det er en bug der arbejdes på.
Til top
mhårhus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-April-2006
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhårhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 22:22
Jeg oplever også at miste dvbc signalet, når jeg bruger tv guiden til at starte et program. Er der nogen måde at få signalet tilbage, andet end at tage strømmen. Det har jeg allerede været nødt til en del gange, i de par timer jeg har haft boksen.
Der er iøvrigt også mange apps der ikke virker, eksempelvis France24, er det på grund af den forældede Android version?
Til top
mhårhus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-April-2006
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhårhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 22:52
I reklame materialet for boksen, fokuseres der på søgefunktioner. Det virker på Stofas egne tjenester, men ikke som det er anført på de apps man selv installerer. Jeg har ikke kunnet søge på tv2 play, selvom jeg har den installeret.
Jeg synes iøvrigt at de apps man selv installerer er gemt godt væk. Det kunne være godt hvis man kunne sortere i dem, og evt. lægge nogle af dem på forsiden og i kanallisten. 


Redigeret af mhårhus - 13-November-2019 kl. 08:00
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 06:49
Oprindeligt skrevet af mhårhus mhårhus skrev:

Jeg oplever også at miste dvbc signalet, når jeg bruger tv guiden til at starte et program. Er der nogen måde at få signalet tilbage, andet end at tage strømmen. Det har jeg allerede været nødt til en del gange, i de par timer jeg har haft boksen.
Der er iøvrigt også mange apps der ikke virker, eksempelvis France24, er det på grund af den forældede Android version?

Næ, jeg har måttet ta' strømmen nogle gange for at få DVB-C signalet tilbage. Og så kan man komme ud for at den mister parringen med fjernbetjeningen...

Noget skuffet over den nye box, og jeg har aldrig brugt mit TV's interne DVB-C modtager så meget som nu.
Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Status: Offline
Point: 453
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jb17j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 07:05
hvordan kan i se af det er DVB-C signal i mister ?

når jeg ikke kan pause så skriver den nogen gang at den mangler signal med ved ikke at om det er DVB-C eller internet signal 



Mvh Jan B
Til top
tobywan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Juni-2006
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobywan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 07:50
Oprindeligt skrevet af bphhm bphhm skrev:

Oprindeligt skrevet af tobywan tobywan skrev:

Nogen der har fået den til at virke med en Harmony?  Har elite modellen med blutooth

Nej har selv en Ultimate med hub. 

Men jeg kan ikke helt gennemskue om Harmony'en overhovedet kan kontrollere bluetooth enheder?

Ved godt at de kan styre nogle funktioner med bluetooth, men mener at have læst det ikke er alle funktioner.

Det virker med Nvidia Shield, som jeg mener kører blutooth. Der tilføjer man den som "keyboard".
Panasonic VT50 - B&W CMs2
Til top
mhårhus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-April-2006
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhårhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 07:58
Oprindeligt skrevet af jb17j jb17j skrev:

hvordan kan i se af det er DVB-C signal i mister ?

når jeg ikke kan pause så skriver den nogen gang at den mangler signal med ved ikke at om det er DVB-C eller internet signal 





Jeg kan ikke se at det er DVB-C signalet. Det der sker er at der ikke er signal på nogle af tv kanalerne, og ud fra Zulfos forklaring, antager jeg at det er fordi den mister DVB-C signalet.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu