recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny stor konkurrence på vej
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny stor konkurrence på vej

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
JonasDK90 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JonasDK90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2012 kl. 18:44
Ja, det bliver spændende at se hvem der løber med det :o)
Hvis man nu bliver ringet op og ikke kan tage den, får man så en mail eller går tv'et videre til en anden? 
Til top
Anders_b Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2007
Sted: Aarhus
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2012 kl. 19:12
Det er nu spændende :) Alt hvad krydses kan, krydses!
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2012 kl. 20:42
Lars glæder mig til at få det hjem :) hehe kæft jeg ville hoppe rundt dagen lang hvis jeg vandt, det er så fedt et fjerner.
Til top
Scoopy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-April-2012
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scoopy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2012 kl. 22:52
Tror vi r mange der håber..... Må den heldigste vinde;-)
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 09:21
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu