|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |
JesperLynge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() |
Jeg har et lignende møbel og har stillet en lille alm ventilator ind i skabet der blæser ud af ;) det har sænket temperaturerne. Den tænder sammen med forstærkeren |
|
![]() |
|
msorensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Ok interessant - er det bare en alm 220v ventilator, eller er det sådan en 80x80mm blæser fra en computer?
|
|
![]() |
|
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Du kan se HER hvad du får ud af din A-upgrade... Jeg bestiller også en upgrade når jeg har fået mig nogle baghøjttalere, men dem må jeg nok vente lidt med endnu... Flot og stilrent setup i øvrigt... |
|
![]() |
|
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() |
Det er nok et af de pæneste setup jeg har set i lang tid
![]() Er det hele hjemmebygget eller har der været fagfolk på arbejde? |
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
![]() |
|
JesperLynge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() |
Bare en alm 220v, trot den er 15cm i diameter, sidder i power-out stikket bagpå min denon. Den sørger for lidt cirkulation i skabet og det hjælper |
|
![]() |
|
msorensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Mange tak for kommentaren Stefan V. Altså huset er bygget af fagfolk (jeg
har nøje beskrevet hvor jeg ønskede alle kabelrør til front- og baghøjtalere samt subwoofer), tv-møblet er bygget af svigerfar men hjemmebiffen er opsat af mig selv :-) JesperLynge > Ok, jeg tror at jeg vil prøve at skaffe sådan en laban. Det lyder jo let nok, når man ikke skal have gang i 12v og blæserstyring. |
|
![]() |
|
![]() |
Så er den store fjernbetjeningsjagt begyndt. Jeg er gået i gang med at
kigge mig om efter en afløser til min Harmony One. Jeg er meget i tvivl om hvad det skal være. I overvejelserne ind til videre, indgår: Harmony 1100 fra Logitech Beo5 + Lintronic løsning Mine egne tanker er, at Harmony'en ser rigtig lækker ud, og at byggekvaliteten virker bedre end min Harmony One. Desuden tror jeg det vil passe mig fint med mindre fysiske knapper, og flere touch-knapper. Beo5 + Lintronic virker som en fantastisk løsning, ulempen er bare at den koster en del skejsere. Hvis nogen har forslag til betjeninger som jeg har overset, eller har kommentarer/erfaringer med ovennævnte, hører jeg meget gerne fra dem. |
|
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Det ser jo virkelige flot ud,god stil
![]() |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Desværre er stuen ikke lige mig ![]() Men er det det man ønsker så er det lige i øjet ![]() Udstyret er da en ganske flot samling ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak for kommentarerne.
Ghost-the-man > Tak for forslaget, det vil jeg helt sikkert prøve senere i dag. Hans j > Jeg ved ikke om vi sigter efter et sterilt udtryk uden personlighed :- ) Men vi sigter i hvert fald efter et simpelt, roligt og enkelt udtryk. Dog vil jeg også sige, at vi endnu ikke er helt på plads. Der mangler et par puder til sofaen, samt et maleri eller to. Hvis alt går som planlagt, skal det være med til at bringe lidt farve ind i stuen. |
|
![]() |
|
Rob801 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
![]() |
Jeg synes også at det er super flot og det er første gang jeg har haft mulighed for at vise min kone hvordan jeg forstiller mig at vores sæt op kommer (nogenlunde) til at se ud Lige meget hvad jeg har vist hende af billeder med store gulv højtalere, HiFi møbler osv. har hun ikke været imponeret Jeg er også nået frem til at jeg er nød til at designe mit eget møbel og få det lavet et sted. Vi var inde i Randers i går og faldt over nogen Frislev møbler og var ikke imponeret over kvalitet kontra pris (overraskende nok fordi jeg var helt overbevist i mit eget hoved at hvis vi havde penge til det så var det bare Frislev at vi skulle ha! |
|
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230 Sony BDP-S370 |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for kommentaren Rob801
Jeg er glad for I kan li' det, det er skønt at høre folks meninger. Det er sjovt, for vi kiggede netop på Frislev da vi skulle finde møbel. Ligesom dig, var min opfattelse af kvaliteten heller ikke imponerende. Jeg skal dog lade det være usagt, om det blot var monteringen i den butik vi besøgte som haltede. Men elementerne sad ikke rigtigt sammen, låger sad ikke helt lige, og generelt virkede det bare ikke "i orden". Det eneste vi fandt, som spillede max i vores øjne, var et Click-møbel i HFK - men det var desværre ikke stort nok, så vi skulle have 2 stk. af dem, og så begyndte det igen ikke at være optimalt. Derfor besluttede vi os for at lave det selv. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |