|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Freddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 181 |
![]() Sendt: 10-Januar-2011 kl. 15:30 |
Hej med jer, Jeg har en Sony SA-WMS 335 subwoofer som jeg efterhånden godt syntes kan trænge til en
opdatering. Jeg har små Argon satelitter + center og det skal primært bruges til film/spil og lidt musik i ny og næ. Jeg har kigget på bl.a. Dali og Sony og har et budget på en 3-4.000.
Nogle gode idéer? / F |
|
![]() |
|
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
![]() |
jeg har sådan en her http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/subwoofer/bw_asw608_subwoofer.htm (sammen med 5 stk B&W M1ere) og jeg synes den klare det ganske godt)
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
1) Brug søgeknappen - der er utallige tråde med nøjagtig samme spørgsmål 2) Kig på BK Electronics. God value!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |