recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ny subnotebook/netbook
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketny subnotebook/netbook

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 13:19
Jep det var noget de begyndte med da der kun var meget lidt ssd plads på de første computere i eee serien.

Lige så hurtig som en alm notebook er jo meget relativt. Den vil ikke være så netbook agtig men heller ikke super hurtig.

Den ideapad u350 har lidt større skærm en lidt bedre cpu men et lidt ringere gfx (ved ikke om der er hardware dekodning men det har jeg heller ikke brug for) u350 koster 300kr mindre men det er dog i england og med vista istedet for windows 7 hvilket dog ikke gør det store da jeg har gratis adgang til windows produkter.

Kan se på kontoen at købet hvis først bliver i næste måned så jeg håber på at der dukker noget fornuftigt op på dba :) ellers må det blive den asus eee 1201n

Redigeret af Briam - 07-Juni-2010 kl. 13:25
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 15:36
som sagt foruden jeg henviste til EEEpc en med ION platform, så var der mit link under til en RIGTIG subnote med 12" og 2ghz cpu, den vil rå smække den ION så ondt..

Men som surf pc med lidt diverse, så vil jeg også sige den 1201n gør det godt, og den er nok en del mere kompakt end hp´en..

men ingen ATOM cpu kommer i nærheden af en gode core duo, det er som at sammenligne en mobil telefon med en stationær i kraft forhold.

men har arbejdet meget med Netbooks så snart man har fjernet bloatware, så er det ikke så slemt.
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 16:25
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

som sagt foruden jeg henviste til EEEpc en med ION platform, så var der mit link under til en RIGTIG subnote med 12" og 2ghz cpu, den vil rå smække den ION så ondt..
Men som surf pc med lidt diverse, så vil jeg også sige den 1201n gør det godt, og den er nok en del mere kompakt end hp´en..
men ingen ATOM cpu kommer i nærheden af en gode core duo, det er som at sammenligne en mobil telefon med en stationær i kraft forhold.
men har arbejdet meget med Netbooks så snart man har fjernet bloatware, så er det ikke så slemt.

Kan godt se din pointe men da den bare skal bruges til tekstbehandling og surf så vil jeg hellere have mobilitet og batterited en rå performance.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu