|
Ny Subwoofer til stuen. 2 x 12" eller 1 x 15" |
Besvar |
Forfatter | |
Drahkis
Ny bruger Oprettet: 14-Juli-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Juli-2018 kl. 09:49 |
Hej. jeg har længe gået og bøvlet med min Dali SWA-15, og har besluttet mig for at den trænge til en udskiftning eftersom at den efterhånden er ved at runde 12 år.
For nyligt har jeg købt to Cerwin Vega XLS-28 Gulvhøjtalere som klare sig gankse udmærket til anlægget i stuen, man mangler bare en subwoofer til at give de sidste tryk. Min musiksmag er meget speciel. Det er primært hurtigt musik som går i mellem 160-200BPM, derfor skal subwooferen gerne kunne følge med. Stuen som anlægget bruges i, er godt 65 kvadratmeter, derfor havde jeg i starten tænkt mig at købe en Cerwin Vega XLS-15S subwoofer. Men efter som at jeg har gået at tænkt lidt over der, bliver jeg mere og mere overbevist om at jeg skal have anskaffet mig 2 x Cerwin Vegas XLS-12S subwoofere i stedet, da de skal lever trykket i film, samt at skulle være hurtig. Snakkede med forhandlere inde i Hifi-Klubben, og de prøvede på at sælge mig 2 af deres 15" Argon subwoofere (deres egent brand), frem for at købe Cerwin Vega. Men jeg er lidt biased mod CW'erne bare fordi at jeg godt kan lide den lidt bas-tunge lyd der er i dem, plus kan godt lide at højtalerne og subwooferne matcher. Forstækeren som jeg bruger PT er Pioneer VSX-924. Men har dog tænk på at udskifte den til en NAD + Effektforstæker, da jeg kun bruger forstærkeren til Stereo. Håber lidt på at der er nogle folk herinde som kan pege mig i den rigtige retning :) |
|
Because nobody screams out for more treble!
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |