recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny subwoofer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny subwoofer

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny subwoofer
    Sendt: 08-Januar-2012 kl. 11:09
 Typisk nu har man solgt sin Velodyne impact 12.Og har fundet ud af man vil købe.Enten en Svs SB12-NDS eller en Svs PB12-NDS.Så kommer Velodyne med en ny model.http://www.av-connection.dk/?PGr=4177&ML=1126.Men den er man nok også nød til at kigge på.Men er en 10 tommer sub.Nok til ca 30 kvardatmeter.

Redigeret af pnhh - 08-Januar-2012 kl. 11:38
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2012 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af pnhh pnhh skrev:

 Typisk nu har man solgt sin Velodyne impact 12.Og har fundet ud af man vil købe.Enten en Svs SB12-NDS eller en Svs PB12-NDS.Så kommer Velodyne med en ny model.http://www.av-connection.dk/?PGr=4177&ML=1126.Men den er man nok også nød til at kigge på.Men er en 10 tommer sub.Nok til ca 30 kvardatmeter.
Tja, nu kender jeg jo ikke dine behov for en sub, men en Velodyne SPL-1000 Ultra gør dt godt på mine 25m2Tongue Men jeg er nu altså heller ikke specielt "basset", jeg vil bare have det til at lyde naturligtEmbarrassed
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2012 kl. 12:06
 Min sub skal kun bruges til film.Og jeg vil også bare have det til at lyde naturligt.Man skal bare kunne høre at der er en sub på. 
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502
Til top
King Nothing Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér King Nothing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2012 kl. 19:43
Pb12-nsd all the way. Fik min i sidste uge og da jeg satte ringenes herre på rev den nærmest stuen ned... Den har SÅ meget power og kontrol, men den er stor, meget stor så du skal have plads til den. Den spiller også fantastisk med musik og har god præcision. Har tidligere hørt xtz subs og de kommer (i min stue og øre) slet ikke i nærheden. Har ikke selv hørt velodyne, men har altid hørt godt om dem. Vil bare sige, at jeg ikke kunne forestille mig, at jeg kunne få brug for mere, dybere eller præcis bas end jeg får med min pb12-nsd. Min spiller sammen med xtz 99.26 på en yamaha 2067.
Til top
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2012 kl. 20:41
 King Nothing var i Sønderborg og høre Svs.Ja det er en stor sub.Tillykke med den.Men den Velodyne jeg linker til er åbenbart en ny model.Der afløser den Velodyne Impact jeg har nu.Så den vil jeg også lige kigge på inden jeg køber ny sub.
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502
Til top
Mr. Duck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Maj-2011
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2012 kl. 21:26
Lyder spændende med den nye Velodyne sub. Synes altid der bliver talt om SVS og Velodyne sub's - er der ikke et andet godt alternativ?
Til top
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2012 kl. 22:08
 Jo BK subwoofer da man kunne købe dem i England.Nu skal de købes i Sverige og prisen steg desværre er et par tusind.Xtz skulle også lave nogle gode sub.
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2012 kl. 22:16
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af pnhh pnhh skrev:

 Typisk nu har man solgt sin Velodyne impact 12.Og har fundet ud af man vil købe.Enten en Svs SB12-NDS eller en Svs PB12-NDS.Så kommer Velodyne med en ny model.http://www.av-connection.dk/?PGr=4177&ML=1126.Men den er man nok også nød til at kigge på.Men er en 10 tommer sub.Nok til ca 30 kvardatmeter.
Tja, nu kender jeg jo ikke dine behov for en sub, men en Velodyne SPL-1000 Ultra gør dt godt på mine 25m2Tongue Men jeg er nu altså heller ikke specielt "basset", jeg vil bare have det til at lyde naturligtEmbarrassed
LOL    Har du konsulteret din vgt inden du skrev dette ?   LOL
Rigtigt godt nytår JohnTongue
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2012 kl. 23:38
Paradigm seismic 110 er også et lydt værd
Til top
welliis Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Januar-2012
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér welliis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 14:23
Den har SÅ meget power og kontrol, men den er stor, meget stor så du skal have plads til den. Den spiller også fantastisk med musik og har god præcision.
Til top
President83 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2011
Sted: Rødekro, Dk
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér President83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 14:41
har en SVS SB13-plus og den er jeg sku utrolig glad for
http://www.av-connection.dk/?PGr=5374
Til top
Mr. Duck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Maj-2011
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 15:20
Oprindeligt skrevet af welliis welliis skrev:

Den har SÅ meget power og kontrol, men den er stor, meget stor så du skal have plads til den. Den spiller også fantastisk med musik og har god præcision.
 
Welliis: Hvilken af de nævnte SUB omtaler du der?
(skal lige være sikker)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu