|
Ny subwoofer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
silva22 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Februar-2013 kl. 13:39 |
Hej. Overvejer at skifte min subwoofer ud som er en Dali basis 100 .
resten af mit setup består af dali lekter serien. Jeg høre mest musik, men skal selvfølgelig også bruges til film. Er på udkig efter en subwoofer er præcis , men som også godt kan "ryste lidt vægge" Hva ville i anbefale ? Har kigge på følgende: B&W ASW610 DALI SUB E-12 F XTZ 99W12.16 MATSORT">XTZ 99W12.16 |
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
B&W ASW610 har jeg haft, og den gjorde det faktisk rigtig godt. Eneste grund til den blev skiftet ud, var ønsket om at prøve noget nyt, og så fik jeg en Velodyne spl 1200 ultra til en fin pris.
ASW610 gør det godt til film, men hvis du hang/trang til at komme for tæt på -0,0 db, så kan den godt komme til kort. Min gjorde i hvert fald, så kunne det godt ende lidt ud i mudder. Men alt-i-alt, en rigtig god sub. |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Silva.
Jeg har også en 610'er og den gør det rigtig godt. Jeg manglede dog lige det sidste og opgraderede derfor med en ekstra sub som er en b&w asw2500. Har prøvet 2500'eren alene og den er bedre. Den er så også dobbelt så tung og nyprisen dobbelt så høj. 700 watt mod 200 watt skal jo kunne høres/mærkes. Så kig evt efter en brugt asw2500 de er af og til tilsalg for omkring 2700-3000 kr. Men ender du med en 610'er skal du også nok blive tilfreds. Mvh. Fausing |
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |