|
Ny subwoofer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Faurholdt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2012 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 70 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juni-2013 kl. 18:37 |
Hej, jeg blevet konfirmeret for et blevet for et par uger siden, så nu har jeg fået råd til en subwoofer. Budgettet er 3000 kr. og jeg køber gerne brugt i hele jylland. Jeg køber også gerne ved grænsen og i Hannover da jeg skal derned og holde ferie.
Håber i kan hjælpe ![]() Hilsen Faurholdt
|
|
Ny hjemmebiograf, bugdet: ikke så meget.
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tillykke med komf.
Men prøv også at fortælle lidt om: Rum størrelse ? Hvad skal subben spille sammen med af andre højttalere ? Hvad har du af Receiver/Forstærker ? Er du mest til film eller musik, eller begge ?
|
|
![]() |
|
Faurholdt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2012 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 70 |
Jeg takker.
Rummet er 3*4 m. Den skal spille med et sæt Sony SS-FCR4000 og en Sony STR-DH520 receiver. Jeg skal helt klart se mest film.
|
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19852 |
![]() |
|
Hej Klaus, tak for forslaget, hvis ikke der er nogen der har andre alternativer, vil jeg da prøve at ringe og høre snart.
|
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
XTZ er også et godt bud. Du kan få en ny 10 tommer eller en brugt 12 tommer for dit budget
http://danstv.dk/shop/xtz-99-w-3789p.html |
|
![]() |
|
siccio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Ellers kig på yamaha.
I den prisklasse, er de altså ikke helt tossede. |
|
![]() |
|
Jeg har besluttet mig for den DLS 3.10 og skal ned og hente den imorgen :-).
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |