|
Ny subwoofer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
festaben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juli-2013 kl. 14:34 |
Jeg skal snart til at kigge efter en ny subwoofer. Den skal hovedsageligt bruges til film og sjældenere musik (syntes ikke umiddelbart jeg mangler bass under musik med mit nuværende setup).
Kravet er at den skal være forholdsvis lille (har ikke ret meget ledigt plads i min stue), den skal kunne leveres i hvid, evt. m. sort stoframme (så den passer til resten af mit setup) og prisen skal helst ligge på max 5.000kr. Mit nuværende setup er dali fazon f5 (front) og fazon LCR som center og baghøjttalere. Oprindeligt hvade jeg kigget på B&W PV1, men har ikke lige 12000kr til en ny sub og kan ikke finde nogen brugt i hvid. Jeg har derfor overvejet nedenstående: http://www.av-connection.dk/?PGr=6082 Er der andet jeg bør overveje? evt +/- ift den SVS jeg linker til? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |