|
Ny surround receiver med primært fokus på 2.1 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Mr. Laursen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 458 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er glad for min NAD 777 som jeg mener giver et dejligt stereo setup. Måske sådan en brugt kunne være løsningen. Den kan opgraderes med nye hdmi moduler når den tid kommer....
|
|
Mvh. Mark
Bio: NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX AppleTv Stue: Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608 |
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
Direct er uden om de digitale kredsløb pure er samme men her lukkes display også ned.
Stereo er 2 kanal og mullighed for at sætte ht til small og få sub med samt alle indstillings muligheder ville ikke mene at pure og direct er noget du skulle overveje da du jo ikke vil bruge de analoge indgange men ville du bruge en pladespiller eller en god cd afsp og havde fullrange større stander ht eller gulv ht så var det nok der at pure kommer til sin ret. Har haft en sr 7007 og har en 7008 nu og forskel på de 2 er ikke voldsomt stor de største forskelle er at 7008 har 9 kanaler mod 7 i 7007 samt 7008 har xt32 mod xt eq. Begge lyder rigtigt godt :) Bruger ikke min til musik og bruger ikke min sub til musik men har da prøvet og den er bestemt ikke dårlig for en reciever Redigeret af helljohn - 01-Juni-2014 kl. 18:14 |
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Uden digital - ingen sub.
Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det er vel ikke som på min Pio LX83?
Direct er MED digital processing og derfor også med sub i stereo Pure direct er UDEN digital processing og derfor uden sub i stereo |
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
ved det faktisk ikke har aldrig haft et digitalt kabel i min men det lyder da som det kunne være rigtigt
![]() |
|
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Tak. Den skal klart også med i overvejelserne.
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Ok - er også på jagt efter noget som lyder rigtig godt for en receiver :)
|
|
![]() |
|
Denne her Anthem er sgu også spændende:
Får virkelig gode anmeldelser rundt omkring - især på lydkvaliteten. Kan være jeg skulle prøve at have sådan et dyr hjem i stuen. Dog lidt over budget - men det går nok.
Redigeret af NikolajC - 01-Juni-2014 kl. 20:57 |
|
![]() |
|
hvis du gerne vil prøve anthem er der en brugt mx 300 til salg herinde
|
|
|
|
![]() |
|
Tak. Skal lige læse lidt op på forskellen, men absolut en mulighed.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |