|
Ny Surround Receiver? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juli-2016 kl. 22:18 |
Hej, min ven er igang med at lave en hjemmebio i dedikeret rum. Hvad kan i anbefale af Receiver idag? Det er en budget bio her i starten. Har i nogle link til nogle gode receivere? Onkyo, Denon, Yamaha? Det skal min være til 7.2 system og gerne fremtidssikret med 4K og Bluetooth
Anyone?
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fremtidssikret - glem det.
Onkyo - tør du spille i lotteriet og se om de har fået styr på deres varmeproblener og afbrændte HDMI boards? Denon, kig i HiFi Klubben Marantz, kig hos HiFi Freaks Yamaha kig hos Tapeconnection eller AV-Connection Bluetooth - til hvad? Lydoverførsel gør man via netværk, det går meget bedre.... Klaus |
|
![]() |
|
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
Jeg har selv en hjemmebio, har aldrig haft problemer med min Onkyo nr 616 (tror jeg den hedder)
Tidligere synes jeg da i har rost Onkyo herinde? Men Yamaha har altid fået gode anmeldelser, det er nok også det Vi/han kigger mest efter. Hvilken Yamaha er GOD til prisen lige nu? Link evt?
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hvad er budgettet?
Hold evt. øje med prisen på RX-A1050, da Yamaha kommer med nye modeller, over de kommende par måneder, vil priserne på de udgående modeller falde yderligere: http://www.pricerunner.dk/pl/96-3086688/Forstaerkere-og-Receivere/Yamaha-RX-A1050-Sammenlign-Priser?q=yamaha+rx+a1050&ref=redirect&search=yamaha+rx+a1050 M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 23-Juli-2016 kl. 09:10 |
|
![]() |
|
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Et vildt gæt, men tror måske du har fået lagt et forkert link ind
![]() |
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
![]() |
|
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
hvad er hans skærm/projektor? hvis det er et rum med projekter og på budget så er mit gæt at det er alm. 1080p. derfor så kan han med fordel købe en brugt reciever. så får han MEGET mere for pengene end med nyt. korrekt det er ikke fremtidssikret (intet er!), men til gengæld så får han kvalitet og noget godt. den dag hvor han opgradere hans projektor, så kan han købe en brugt 4k, HDR reciever, hvor han igen får smæk for skillingerne.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |