recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny surround receiver.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny surround receiver.

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Superdad Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Superdad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny surround receiver.
    Sendt: 14-Januar-2021 kl. 10:22
Hej.

Min pioneer vsx-921k har UE22 fejlen og skal nu skiftes og da det er længe siden jeg har fulgt med i hifi verden er jeg lidt på bar bund.

Hvilken receiver vil i anbefale budgettet er max 6000kr.

mit setup er. 5.1.

tv: LG oled55b8. 4 x Dali Elegance 01. Center: Dali piano vocal. Sub: Dali swa 12.

Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 14:02
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af Superdad Superdad skrev:

Hej.

Min pioneer vsx-921k har UE22 fejlen og skal nu skiftes og da det er længe siden jeg har fulgt med i hifi verden er jeg lidt på bar bund.

Hvilken receiver vil i anbefale budgettet er max 6000kr.

mit setup er. 5.1.

tv: LG oled55b8. 4 x Dali Elegance 01. Center: Dali piano vocal. Sub: Dali swa 12.


Hvis jeg skulle vælge lige nu, vil jeg igen vælge en Yamaha, jeg synes Yamaha RX-V6A ser ud til at give value for money og så synes jeg samtidig at den har et lækkert design.
 


Til top
Superdad Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Superdad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2021 kl. 10:08
tak for jeres input.
mit valg blev en Yamaha RX-V6A
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2021 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af Superdad Superdad skrev:

tak for jeres input.
mit valg blev en Yamaha RX-V6A

Vil du være flink at skrive lidt om hvad du synes om den når du har fået den afprøvet i en periode.

God weekend.
Til top
Superdad Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Superdad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2021 kl. 19:33
det skal jeg nok.
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2021 kl. 23:24
Oprindeligt skrevet af Superdad Superdad skrev:

tak for jeres input.
mit valg blev en Yamaha RX-V6A

Hvad synes du om den?
Til top
Superdad Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Superdad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2021 kl. 09:32
Jeg syntes at den spiller godt i mit 5.1 setup. men mit tv kan ikke sende atmos via arc, så det er ikke testet.
Det eneste som irritere mig ved den at den ofte ikke afspiller lyden fra tv, når den tændes. Så er jeg nødtil at slå arc off og on igen før lyden kommer tilbage. Men det er et kendt problem og det rettet forhåbenlig ved næste update.

app delen er jeg ikke tilfreds med, jeg syntes at der mangler en del kontrol muligheder. 




Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2021 kl. 21:16
Hejsa

Er du stadig tilfreds med den, efter at have brugt den i noget tid nu?
Til top
gellert1962 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Juli-2020
Sted: Middelfart
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gellert1962 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2021 kl. 09:25
Hej Smile
Jeg har haft min nye Yamaha RX-V6A i ca 14 dage. Jeg er rigtig tilfreds med den.

Jeg køre bi-amp med 2 effektforstærkere til et par gamle Jamo Concert 7. Det gør den rigtig godt. Jeg synes den har en lækker lyd, og mange indstillingsmuligheder...... I forhold til min gamle Sony TA-50 ES, som desværre ikke kunne mere Smile
Til top
Superdad Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Superdad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2021 kl. 11:01
Hej Hejsa.
 Efter at have haft den i 7 måneder, syntes jeg ikke at dens "lyd" er i min smag. Så hvis du er på udkig efter en, så vil jeg gerne sælge min til en god pris og gå efter en denon.
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2021 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af Superdad Superdad skrev:

Hej Hejsa.
 Efter at have haft den i 7 måneder, syntes jeg ikke at dens "lyd" er i min smag. Så hvis du er på udkig efter en, så vil jeg gerne sælge min til en god pris og gå efter en denon.

Jeg venter nok lige et år endnu eller til den jeg har “står af”.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu