recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny surround receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny surround receiver

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
damkel Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér damkel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny surround receiver
    Sendt: 08-November-2022 kl. 14:31
Hej
Har nu i nogen år været glad for min Anthem MRX510, men jeg føler at tiden er ved at være inde til at begynde skiftet over til 4K, som 510'eren ikke understøtter.

Jeg har ikke rigtigt fulgt med i markedet i nogen år, så jeg tænkte jeg ville state med at spørge jer kloge hoveder, hvad/hvilke jeg skal kigge efter.

Det er kun til ren surround, da jeg har en Hegel H190 som tager sig af hifi og som virker som effekttrin til surround. Jeg har derfor nok ikke brug for så meget power, men mere god bio-lyd.
Jeg har ikke mulighed for at sætte højttalere i loftet, så jeg kommer desværre nok til at holde mig til 5.1 (ja, jeg har faktisk 2 subwoofere...)
Prismæssigt tænker jeg omkring de 10k, men kan strække mig hvis det er dumt andet.

Hvad skal jeg kigge efter og hvad kan jeg lige så godt lade være med at kigge efter?


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu