|
Ny surround reciever |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SuneKeller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Marts-2014 kl. 10:34 |
Hej Jeg søger en ny surround reciever, da min aldrende Denon skal på pension. Den skal selvfølgelig have alt det nye smarte (HDMI 1.4, remote app, flere zoner osv.). Den skal drive følgende højtaler setup: Zone 1: Audiovector Ki-3 Signature (front) Audiovector Ki-C Signature (center) Audiovector K-XX (baghøjtaler) Audiovector Ki Sub Super (subwoofer) Zone 2: Audiovector Ki-1 standard Jeg har umiddelbart kigget på følgende modeller: Denon AVR-X4000 http://www.hifiklubben.dk/Products/denon-avr-x4000-surround-receiver-60061/ Pioneer SC-2023 http://www.pioneer.eu/dk/products/42/98/405/SC-2023-K/page.html Featuremæssigt ligner de to modeller meget hinanden synes jeg og begge modeller får en del ros, men hvad er bedst? Og er der andre modeller i samme prisklasse jeg burde overveje? Hvilken model vil matche højtalerne bedst lydmæssigt? Udover det lydmæssige, så synes jeg at det er vigtigt at håndteringen af de forskellige zoner fungere smertefrit - er der nogen forskel på de omtalte modeller mht. dette? /Sune |
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med http://www.amazon.de/Marantz-SR7007-Receiver-HDMI-Anschluss-iPhone-Steuerung/dp/B008OV09GW/ref=sr_1_1?s=ce-de&ie=UTF8&qid=1395049854&sr=1-1&keywords=marantz+sr+7007
til 6750 får du vist ikke bedre tilbud
![]() |
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Jeg vil klart anbefale yamaha. Det klæder audiovector rigtig godt, hvis ikke disse tiltaler dig, så prøv onkyo... Denon / pioneer tiltaler bestemt ikke mig på audiovector... ;)
Både yamaha og onkyo kan alt med Hdmi... |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
Marantz SR-7008 fås til 8499,- som demo model hos www.Hififreaks.dk og ellers til 9999,- på tilbud.
|
|
![]() |
|
SuneKeller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Hej Rasmus8D
Kunne du uddybe lidt hvad du mener med at Yamaha og Onkyo matcher Audiovector godt? Hvordan er de lydmæssigts anerledes end eksempelvis Pioneer? Mvh. Sune
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |