|
Ny Surround Reciever? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Johnny k ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-December-2015 Sted: Dianalund Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil også råde dig til lige at give Yamaha et lyt.
Denon og Dali concept har ry for at blive meget skarpe i diskanten sammen. Der er Yamaha med blød i toppen. Vh En tilfreds Yamaha ejer. |
|
![]() |
|
jesper w ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
Kan du Evt Evt hjælpe mig lidt på vej med en model, kender intet til Y....
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Enig! Jeg havde kortvarigt en Denon. Skiftet til min nuværende Yamaha gav mere fylde i lyden, og tydeligt mere power, selvom de skulle være ca. lige kraftige. M.v.h.
|
|
![]() |
|
Johnny k ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-December-2015 Sted: Dianalund Status: Offline Point: 39 |
http://www.av-connection.dk/?PGr=7099
En rigtig god model. Jeg har lige skiftet fra en rx-v765 til rx-a1050 aventage model. Var super glad for den 765 for en for gænger til den jeg linker til. |
|
![]() |
|
Og hvis du kan finde de 1500kr ekstra
http://www.nbradio.dk/shop/yamaha-rx-a1040-surround-9634p.html Så får du en virkelig fed reciver med rigtig god surround effekt. Det er en foregående model, men det vist kun atmos der er til forskel. Som man alligevel ikke kan bruge rigtigt i 5.1 opsætning. |
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Hvad med sådan en her
http://www.av-connection.dk/?PGr=7099 Redigeret af HomeTheater - 29-December-2015 kl. 12:50 |
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Redigeret af HomeTheater - 29-December-2015 kl. 12:48 |
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
|
perf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-November-2005 Status: Offline Point: 327 |
sony model 1060 er på tilbud hos elgiganten
til 2999....købte den i går :-) |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Snup Sonyén. Den er virkelig et fund, til den pris!
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarkere/STRDN1060/sony-7-2-surround-receiver-str-dn1060 Kan se, mit "link" ikke virker direkte. Hvad kan det skyldes?
Redigeret af Supergris - 29-December-2015 kl. 13:51 |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
|
Den er da sikkert fin den Sony, men Elgiganten har da ikke styr på specifikationerne.
|
|
![]() |
|
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
Kan se der er en anden der har nævnt det at købe brugt. - Jeg købte selv kun nye ting i starten og det har jeg fortrudt, da jeg kunne have fået noget bedre grej til samme pris.
Jeg købte min yamaha da den var knap et år gammel og jeg gav 3000,- for den, det synes jeg selv der var et godt køb :) /Jakob
|
|
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |