csn1903: Jamen det tilbud ville jeg gerne benytte, hvis jeg ikke lige boede i den modsatte ende af landet

Men skulle det ske jeg engang, lige var i området, så ville en demo ikke være tosset

Havde bare læst på avforums, at der var en del der havde problemer med varme og "poppende" forstærkere - især 605'eren

Har jo selv en Onkyo nu, synes som egentligt den er okay, men, efter som den er en 10 år gammel, kunne jeg godt bruge noget nyt

Har siddet og kigget lidt på Denons 1507 her til morgen, sådan mest af alt, for at få en forstærker der kan noget mere, end kun dolby pro logic

men om det er spild af penge, bare og købe en entry-level forstærker nu og så vente, til der er penge til nogle ordentlige højttalere og en ordentlig forstærker ved jeg ikke helt
Lige pt. må jeg sige jeg hælder mest til NAD eller Onkyo, efter som den forstærker jeg har nu, har klaret 10 år uden bøvl, så helt tosset kan Onkyo ikke være

og NAD kender jeg fra stereo, samt en kammy med en T754 og det lyder kanon til musik, samt film er heller ik og kimse af, samt de levere den effekt de skriver
Redigeret af Norre - 20-August-2007 kl. 13:08